Společenská odpovědnost je DNA značky Hyundai

Společenská odpovědnost je pro Hyundai dlouhodobě prioritou, což dokazuje nejen ekologicky šetrná paleta vozů, ale také pravidelná podpora dobročinných organizací. Mezi ty patří například SOS dětské vesničky nebo poskytovatel sociálních služeb Centrin CZ. Společnost také pravidelně daruje středním školám vozy pro studijní účely. Značka Hyundai staví do centra svého zájmu člověka, a proto definovala důležité hodnoty, kterými se značka, autorizovaní partneři a zaměstnanci řídí – zákazník, výzva, spolupráce, lidé a globalita.

Hyundai se mimo jiné dlouhodobě angažuje v projektech z oblasti kultury a sportu. Již pátým rokem trvá úspěšné partnerství s Pražskou komorní filharmonií (PKF), ale podporuje také mezinárodní festival animovaných filmů Anifilm, Mistrovství ČR 2018 v latinskoamerických tancích či Prague Open Dance Festival.

„Hyundai Motor Czech si hodnoty společnosti každoročně připomíná a realizuje den pro zaměstnance. Letos jsme v rámci této oslavy uspořádali zaměstnaneckou sbírku pro děti z SOS dětských vesniček a společně mezi sebou vybrali 10.000 Kč. HMCZ tuto částku ještě zdvojnásobil a děti tak dostaly celkem 20 000 Kč,“ komentuje Jan Pohorský, komunikační specialista Hyundai Motor Czech.

„Spolupráce se společností Hyundai Motor Czech je pro nás velice přínosná, protože prostředků pro pomoc druhým není nikdy dost. Velice si vážíme daru, který jsme nyní obdrželi a tím víc, když příspěvek pochází od samotných zaměstnanců. Zcela zásadní je pro nás také dlouhodobá podpora v rámci zapůjčení vozové flotily, která je pro výkon naší činnosti nezbytná“, uvedla Lenka Jansová, koordinátor firemního dárcovství SOS dětské vesničky.

„Hyundai je pro nás synonymem inovace, kreativity a kvality. To jsou atributy spojující orchestr PKF – Prague Philharmonia s touto značkou. Vnímám je jako společné, dávající tomuto propojení smysl. Pevně věřím, že je před námi minimálně dalších pět let, které přinesou nejen mnoho společných kreativních nápadů, ale rovněž ještě více prohloubí naše vztahy a spolupráci,“ komentuje spolupráci Radim Otépka, ředitel PKF – Prague Philharmonia.

Zákazníkům Hyundai předkládá jednu z nejširších nabídek aut vůbec – od městských vozů, manažerských limuzín, SUV, kompaktů, crossoverů a dodávek až po elektromobily a vozy s hybridním i vodíkovým pohonem. Automobilka má ambici být nejenom producentem vynikajících vozů, ale také celoživotním partnerem svých zákazníků v oblasti mobility. I proto ve světových metropolích zakládá tzv. Hyundai Motorstudia, která slouží jako místa pro setkávání lidí, kde mohou navštívit galerie, koncerty nebo trávit čas se svými rodinami.

Reklamy