Albert v nové kampani potěší fanoušky stavebnic. Inspirovat bude i jedlými dárky

Obchody Albert přináší zákazníkům novou a letos poslední sběratelskou kampaň. Potěší všechny milovníky stavebnice LEGO. Albert zákazníkům nabídne exkluzivní sbírku třinácti mini stavebnic s různou tématikou, které lze mezi sebou i kombinovat. Kampaň potrvá od 7. listopadu 2018 až do 8. ledna 2019. Ve středu 7. listopadu Albert zároveň odstartuje letošní vánoční kampaň zaměřenou na vlastnoručně připravené jedlé dárky.

„V rámci sběratelských kampaní se snažíme našim zákazníkům vždy přinášet něco navíc. Chceme zákazníky inspirovat a poskytnout jim příležitosti ke společnému trávení volného času a mini stavebnice LEGO k tomu naprosto vybízí,“ komentuje start nové kampaně Soňa Balan, marketingová manažerka obchodů Albert a doplňuje: „Oblíbené stavebnice navíc milují děti, stejně jako dospělí.“

Kombinujte a vytvářejte originální kreace

Zákazníci za každých 200 korun nákupu obdrží u pokladny jeden bod, který si nalepí do sběratelské kartičky. Po předložení kartičky s deseti body získají mini stavebnici s doplatkem 19,90 korun nebo hrací podložku za 99,90 korun. V nabídce jsou mini figurky a mini stavebnice z edice LEGO City, Ninjago, Jurský Park, Friends, Disney, Creator, Star Wars, Harry Potter nebo Batman.

Na tvorbě takzvaných kombinovaných modelů ze 13 mini stavebnic LEGO, které si zákazníci obchodů Albert mohou díky věrnostní kampani pořídit, se podíleli AFOLové – dospělí fanoušci Lega (z angličtiny Adult Fan of Lego). „Úkolem pro naše fandy bylo vytvořit z dílků z několika stavebnic takzvaně kombinovaný model. Zapojilo se 22 našich členů, kteří byli schopni během necelých dvou měsíců přijít z 60 nápady na modely. Do finále se nakonec dostalo 14 modelů, které si nyní mohou zákazníci Albertu poskládat,“ popisuje vedoucí česko-slovenských AFOLů Radovan Pekárek a dodává: „Myslím, že lidé budou opravdu překvapeni, co všechno se dá postavit, a věřím, že i oni sami přijdou s vlastními nápady.“ Návody na netradiční modely z dílny AFOLů, stejně jako další informace ke kampani s mini stavebnicemi LEGO, najdou zákazníci na stránce www.albert.cz/lego.

Překvapte dárkem od srdce

K prožití letošních Vánoc se svými nejbližšími inspirují obchody Albert i v letošní vánoční kampani. Jedinečná vánoční kampaň „Překvapte dárky od srdce“ zavede zákazníky do nezapomenutelné atmosféry vánočních svátků a zároveň prostřednictvím tipů, rad i videoreceptů dodá nápady na vlastnoručně vyrobené jedlé vánoční dárky. Kampaň o Vánocích plných netradičních, ale o to srdečnějších dárků připravil Albert ve spolupráci s agenturou VCCP Prague.

Doplňte své kuchyňské náčiní

Do 27. listopadu mohou zákazníci zároveň sbírat i body do věrnostní kampaně Tefal. Výměnou za deset nasbíraných bodů obdrží jeden zvolený produkt ze sady kuchyňského nerezového nádobí značky Tefal s 60% slevou.

O Albertu

    • Obchody Albert působí na českém trhu téměř 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
    • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
    • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců.
    • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost.
    • Obchody Albert nabízí zákazníkům několik privátních značek: nejširší je řada Albert, která zahrnuje výrobky srovnatelné se značkovými, ale za nižší ceny; řada Albert Excellent nabízí špičkové produkty, které už zákazníci nemusí hledat ve specializovaných prodejnách. V řadě AH Basic jsou pak produkty denní spotřeby za skvělé ceny.
    • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí.
    • Produkty privátních značek Albertu se umisťují na předních příčkách spotřebitelských testů. Například Albert Quality Majonéza, Albert Olivový olej či Albert Datle sušené bez pecky vyhrály testování časopisu dTest.
    • Albert chce zákazníkům přinášet vždy něco navíc, proto už v 90. letech, jako vůbec první maloobchodní řetězec, představil zajímavé věrnostní kampaně. Mezi ty nejoblíbenější patřily třeba Albertova zahrádka, která učila děti pěstovat různé rostliny, sběratelská akce o deskové hry od výrobce Hasbro či úspěšná kampaň Dětská knihovnička s oblíbenými pohádkovými knížkami od Albatrosu.

 

  • V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.

 

 

Reklamy