CNC obsazuje do managementu nové silné osobnosti

CZECH NEWS CENTER obsazuje své tři klíčové manažerské pozice novými silnými osobnostmi. Od 1. ledna 2019 nastupuje na nově vzniklou samostatnou pozici ředitele online inzerce Michal Heisig, na pozici Chief Digital Officer Petr Fryš, od 1. prosince 2018 se ředitelem marketingu stává Jan Samko.

CNC těmito personálními kroky, do kterých patří i nástup Jiřího Libánského od 1. 11. 2018 na místo manažera placeného obsahu, dostává do nejvyššího manažerského týmu hned několik silných osobností se zkušeností z digitální oblasti. Změny jsou součástí transformace velkého mediálního domu, jehož printové portfolio má v součtu největší zásah čtenosti na celém českém tiskovém trhu, v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností ČR (CNC 2018 č.3 mezi provozovateli).  

Michal Heisig vystudoval na Ekonomické fakultě VŠB v Ostravě Systémové inženýrství a informatiku. Prodeji online reklamy se začal věnovat v roce 2002 v mediazastupitelství MIA v rámci skupiny Českého Telecomu, v roce 2004 pak v Seznam.cz v oddělení pro klíčové zákazníky. V letech 2009–2017 byl v Seznam.cz jmenován Obchodním ředitelem

a pověřen řízením celého prodeje online reklamy Seznam.cz. Poslední rok 2018 se věnoval rozvoji a stabilizaci globálního obchodního týmu Estheticon.com se zaměřením na prodej online reklamy především klientům z oblasti estetické a plastické chirurgie.

Jeho cílem je společně s kolegy z online oddělení CNC přibližovat možnosti prezentace klientům tak, aby je spolupráce těšila a přinášela jim očekávané výsledky.  

Petr Fryš vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Online médii se zabývá od roku 2001 jak na straně publisherů, tak na straně mediálních a komunikačních agentur (NetCentrum, Beyond Interactive). V letech 2011–2017 působil v Seznam.cz, kde se věnoval obchodně-produktovému rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy. Poslední rok 2018 vedl digitální oddělení contentové agentury FUSE, která v rámci Omnicom Media Group vytváří pro klienty nestandardní obsahové projekty na míru.

Jeho cílem je spoluvytvářet CNC jako moderní mediálně digitální společnost, která jde vstříc technologickým trendům, spokojenosti uživatelů a rovněž hodnotám žurnalistiky klasických médií.

Jan Samko se více než 15 let věnuje marketingu, strategii značek, e-commerce a omnichannel platformám, vedle digitálu má zkušenosti z retailu. Začínal v roce 2002 v Alza.cz jako manažer e-shopu, následně od roku 2005 do roku 2012 zastával v Alza.cz funkci marketingového ředitele. V letech 2012–2014 byl brand managerem komerčních serverů v Seznam.cz, v dalším období řídil marketing u největších retailových prodejců elektra, 2015–2018 působil jako marketingový ředitel a člen představenstva v DATART International.

Jeho cílem je zúročit všechny zkušenosti v CNC, pomoci budovat silné mediální značky v oblasti printu i digitálu.

CZECH NEWS CENTER a.s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 milionu čtenářů tisku a více než 7 milionu návštěvníků internetu. Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.