Kia uzavřela strategické partnerství s operátorem Vodafone

  • Dohoda poskytne evropským řidičům infotainment s úplnou konektivitou a dále podporu systémů propojených vozidel
  • Nástup systémů propojených vozidel Kia je v Evropě naplánován na rok 2019

Praha 13. listopadu 2018 – Automobilka Kia uzavřela nové celoevropské strategické partnerství s operátorem Vodafone s cílem poskytovat zákazníkům palubní infotainment s úplnou konektivitou a zajistit služby propojených vozidel.

Díky strategické partnerské spolupráci bude moci automobilka využívat technologické znalosti operátora Vodafone a nabídnout evropským řidičům služby palubního infotainmentu s úplnou konektivitou. Kia k nasazení vlastních služeb na evropském území využijí síť IoT (internet věcí) firmy Vodafone, umožňující zákazníkům využívat výhod nejnovějších telematických technologií.

V roce 2019 se pak ve vybraných nových modelech Kia objeví nový systém palubního infotainmentu.

Uvedený systém staví na službách vestavěné konektivity poskytovaných operátorem Vodafone, zaměřených na usnadnění života motoristů. Tato služba zahrnuje nejaktuálnější dopravní informace, informace o parkovacích místech, služby určování polohy, diagnostiku vozidel a hlasové ovládání. Systém ve spolupráci s technologiemi Android Auto a Apple CarPlay nabízí bezproblémovou integraci chytrých telefonů a přístup k oblíbeným aplikacím uživatelů.

Komentuje Stefano Gastaut, ředitel úseku IoT operátora Vodafone: „Jsme hrdí na to, že ve spolupráci se značkou Kia zvýšíme požitek z jízdy jejích evropských zákazníků. Vodafone disponuje širokými zkušenostmi s poskytováním řešení propojených vozidel v automobilovém průmyslu, a pomáhá tak automobilkám neustále inovovat jejich palubní technologie a zajišťovat lepší zákaznické zkušenosti. Nesmírně nás těší, že se k našim partnerům na tomto prudce rostoucím trhu připojila i Kia Motors.“

KIA MOTORS CZECH je výhradním dovozcem nových automobilů značky Kia do České republiky, ve které působí od roku 1993. Za 25 let své existence prodala Kia na českém trhu téměř 110 000 vozů. Aktuálně prodává na 12 modelových řad z čehož 6 s alternativním pohonem (EV, HEV, PHEV, MHEV). Kia má v ČR 60 autorizovaných prodejních a servisních míst a průběžně jí patří 7. místo na trhu. V roce 2015 uzavřela partnerství se společností Autodrom Most, která provozuje motorsportové aktivity a Centrum bezpečné jízdy. Kurzy pro výuku a výcvik bezpečnosti se zaměřením na krizové situace v běžném silničním provozu navštívilo za dobu spolupráce téměř 8 tisíc účastníků, kteří s více než třemi desítkami modelů Ceed najezdili na 20 tisíc kilometrů. Od roku 2009 Kia úzce spolupracuje s Nadací Naše dítě, jejíž aktivity rozšířila o projekt dárcovské samolepky „Já a Kia pomáháme dětem“, v hodnotě 50 korun za každý nově prodaný vůz. Od zahájení spolupráce obdržela nadace částku převyšující 2 miliony korun a podpořeno bylo více než 70 projektů na pomoc znevýhodněným či zdravotně postiženým dětem. Více informací o společnosti KIA MOTORS CZECH naleznete na stránkách http://www.kia.cz.

Kia Motors Corporation – výrobce celosvětově kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Kia vyrábí ročně více než 3 milionu automobilů v 14 výrobních a montážních závodech v 5 zemích světa. Ty jsou následně prodávány prostřednictvím sítě distributorů a dealerů ve 180 zemích celého světa. Kia celosvětově zaměstnává okolo 49 000 zaměstnanců a vykazuje roční obrat téměř 45 miliard USD. Je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a také oficiálním automobilovým partnerem fotbalové organizace FIFA – řídící orgán FIFA World CupTM.a oficiálním partnerem Evropské ligy UEFA platné pro sezóny 2018/2019. Pro více informací o společnosti Kia Motors a jejích výrobcích, navštivte prosím globální mediální centrum www.kianewscenter.com

 

Reklamy