Karlínští Hybrid Company expandují do Asie

Praha 21. 11. 2018 – Karlínská společnost Hybrid Company, která se zabývá hybridní televizí HbbTV (červené tlačítko) expanduje na asijské trhy. Společnost založila pobočku v Singapuru. V roce 2019 pak plánuje nasadit své řešení pro monetizaci HbbTV v Singapuru, Malaysii, Vietnamu, Indonésii a oblasti jihovýchodní Asie.

Společnost Hybrid Company se dosud zaměřovala zejména na středoevropský trh, kde působí na více jak 22 televizních stanicích. Kromě České republiky, kde jejího řešení pro monetizaci obsahu v HbbTV využívá většina tuzemských televizních stanic, působí dále i na Slovensku, v Polsku, Rumunsku a Maďarsku.

V Asii aktuálně začíná digitalizace televizního vysílání, kdy většina asijských televizních stanic přechází na standart DVB-T2. Prostředí je tak velmi podobné českému trhu před třemi lety, kdy jsme s HbbTV začínali,“ říká CEO společnosti Hybrid Company, Lukáš Hnilička.

Hybrid již v roce 2018 absolvoval program CzechMatch podporovaný agenturou CzechInvest, v jehož rámci měl možnost seznámit se s asijským trhem. Na tuto zkušenost navázal letos na podzim úspěšnou prezentací svého řešení a case study z regionu CEE na konferenci Asia-Pacific Broadcast Union (ABU), za účasti zástupců televizních stanic z více jak třiceti zemí světa.

Představili jsme naše řešení televizním stanicím napříč asijským trhem a nastínili jsme budoucnost toho, jak by měl vypadat televizní průmysl ve spojení s novými technologiemi v příštích letech. Je to výzva. V porovnání s regionem CEE, kde je zhruba 40 miliónů televizních domácností se v Asii bavíme o počtu přesahujícím 400 miliónů. „Prim“ zde budou hrát zejména televizně-onlinová data, které nemá Google, ani Facebook,“ říká CMO společnosti Hybrid Company, Jiří Voříšek.

V říjnu založila společnost Hybrid dceřinou společnost Hybrid Company PTE LTD v Singapuru. Ta se bude zabývat operacemi na asijském trhu. Ambicí je vytvořit plnohodnotný team, který bude platformu HbbTV adaptovat pro potřeby lokálních zákazníků a diváků.

Hybrid Company tak následuje úspěšné české společnosti jako je Home Credit, Lasvit, iPrice nebo karlínská Keboola, které již na asijském trhu působí.

Naším cílem je, stát se globálním brandem v oblasti adresovatelné televize.  Značný potenciál vidíme v rozvoji programatického nákupu televizní reklamy, kde plánujeme navázat na dlouhodobě úspěšnou spolupráci s našimi evropskými partnery, tj. Adform a generálním partnerem R2B2,“ dodává Hnilička.

V případě žádosti o další informace, materiály či rozhovory, prosím kontaktujte společnost na curiousabout@mihybrid.com, případně přímo Jiřího Voříška na jiri@mihybrid.com.


O společnosti Hybrid:

Společnost Hybrid se zabývá komerčním využitím a optimalizací hybridního vysílání HbbTV. Vyvíjí a provozuje advertní systém Hybrid ADs, který v současnosti využívá 22 televizních stanic po celé střední Evropě. Hybrid Company je držitelem ceny za nejlepší advertní řešení monetizace HbbTV z HbbTV Symposia 2017 v Římě.