V Ostravě se otevřelo první outletové centrum v regionu

Praha, 23. listopad 2018 – V Ostravě v ulici Hlučínská byla ve čtvrtek 22. listopadu otevřena nová Outlet Arena Moravia. Jedná se o největší outletové centrum v Moravskoslezském regionu, ve kterém se v současnosti nachází více než 50 obchodů převážně módních značek. Návštěvníci mohou využít i doplňkové služby, jako je například nehtové studio, optika, drogerie či široký výběr občerstvení a kaváren.

Světové značky přicházejí do Ostravy

Outlet Arena Moravia je zaměřena na prodej světových i předních tuzemských značek se slevou 30 – 70 % po celý rok. V této chvíli se v ní nachází celkem 51 obchodů. Najdete zde módní značky jako GAS, Gant, Desigual, Blažek či Rip Curl. V oblasti krásy a zdraví jsou zde zastoupeny FAnn Parfumerie, Yves Rocher nebo například dm drogerie markt. Sportovní oblečení je k dostání v obchodech jako Adidas, Puma či Bushman. V neposlední řadě je možné se občerstvit v provozovnách KFC, Burger King, Fruitisimo a nebo například Costa Coffee.


„Aktuálně otevíráme první fázi projektu, ve které počítáme s cca 70 obchody. V nejbližší době pro Outlet Arenu Moravia otevřeme i další značky jako Tom Tailor, Jerem, Levis aj. V blízké budoucnosti přistoupíme také k dokončování další etapy výstavby, ve které rozšíříme nabídku o dalších 30 až 40 obchodů,“ říká Michal Blovský, zástupce společnosti TK development.

Největší outlet v regionu

Svou velikostí je Outlet Arena Moravia největší v Moravskoslezském regionu a její spádová oblast zahrnuje zhruba 1,5 milionu obyvatel. Kromě třetího největšího města v ČR Ostravy zasahuje široké okolí Moravy, Slezska, ale i jižní Polsko a západní Slovensko. Uvnitř Outlet Areny Moravia se nachází 800 parkovacích míst. Výhodou je také snadná dostupnost městskou hromadnou dopravou. Zákazníkům je k dispozici pravidelná autobusová kyvadlová doprava zajišťující spojení s centrem města, které je vzdáleno 10 minut jízdy. V docházkové vzdálenosti se nachází i zastávka tramvaje.

„Zároveň je naší velkou snahou trvale vylepšovat nabízené služby zákazníkům, například připravujeme návrh dětského hřiště a dětského koutku. Současně velmi intenzivně jednáme o zřízení druhého dopravního napojení objektu na dopravní infrastrukturu,“ naznačuje Mogens Pedersen generální ředitel TK Development záměry do budoucna.

Osvědčený koncept

Projekt Outlet Areny Moravia staví na osvědčeném konceptu. Developer TK Development byl v minulosti i u zrodu outletového centra Fashion Arena v pražských Štěrboholích. Dispozičně jsou si oba projekty velmi podobné. Oválná galerie s parkovištěm uprostřed zajišťuje přehledné uspořádání obchodů a krytá pasáž chrání zákazníky před nepřízní počasí.

„Areál Outlet Arena Moravia jsme se snažili navrhnout tak, aby byl maximálně funkční a zároveň vytvářel příjemnou atmosféru k nakupování. Samozřejmostí je například bezbariérový přístup či připojení na síť wifi zdarma,“ doplňuje Roman Vachta ze společnosti TK Development.

Více informací naleznete na www.outletarenamoravia.com.

O Outlet Arena Moravia

Outlet Arena Moravia je outletové centrum nacházející se v ulici Hlučínská v Ostravě. Zákazníkům z celé své spádové oblasti přináší světovou módu za nízké ceny. Komplex je navržen s cílem nabídnout zákazníkům příjemnou atmosféru i široké portfolio značkových obchodů. Jedná se o osvědčený koncept developerské společnosti TK Development.  Společnost CBRE, která je největší společností na světě poskytující služby a investice v oblasti komerčních nemovitostí, je jejím správcem.

Reklamy