Prodejna Lidl v Ústí nad Labem projde modernizací. Odstartoval ji mimořádný výprodej

 

Prodejna Lidl v Ústí nad Labem je od úterý 1. ledna z důvodu plánované modernizace na několik týdnů uzavřena. V jejím průběhu bude vylepšen nejen interiér, ale také venkovní parkoviště. Nová bude rovněž pekárna. Do středy 9. ledna probíhá ve stávajících prostorách mimořádný výprodej spotřebního zboží.

Prodejnu v ulici Výstupní čeká osmitýdenní proměna. Zákazníkům přinese vzdušnější a přehlednější prostor a tím pádem větší komfort během nakupování. Zaměstnancům pak změny zjednoduší manipulaci se zbožím, obsluhu zákazníka a v neposlední řadě údržbu prodejny.

Proměna bude patrná na první pohled. Vstup do prodejny bude vybaven moderním zádveřím. Interiér budovy bude prostorný a prosvětlený. Na stěnách budou viset 3D grafické nápisy, které usnadní orientaci na prodejní ploše, příjemný pocit z nákupu pak umocní dominantní šedá barva, použité LED osvětlení či dřevěné prvky sjednocené v dekoru světlého dubu. Díky zvoleným barvám také lépe vynikne vystavené zboží. Zákazníci se dále mohou těšit na širší nabídku čerstvých potravin, anebo pokladny s velkým odkládacím prostorem.  

„Touto modernizací chceme našim zákazníkům i ve stávající prodejně poskytnout výhody prodejen nové generace, které stavební technologie této budovy umožňují. Věříme, že příjemnější a pohodlnější nakupování ocení,“ okomentovala modernizaci prodejny mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Prodejna bude uzavřena do 22. února. Během její rekonstrukce mohou zákazníci využívat druhou prodejnu Lidl v Ústí nad Labem v ulici Všeborická, případně navštívit prodejny v Litoměřicích, Teplicích  či Lovosicích.

O společnosti

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 242 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

 

Více informací naleznete na:

http://www.lidl.cz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem