Vaření táhne – Chefparade a Chefshop mají rekordní tržby a chystají nový typ zážitkového vaření

Praha, 30. ledna 2019 – Pražská škola vaření Chefparade a eshop s vybavením kuchyní Chefshop loni dohromady utržily 49 milionů Kč a letos plánují růst o rekordních téměř 60 %. Chefparade ve své dvanácté sezóně chystá otevření Statku – multifunkčního gastronomického prostoru, kde se zákazníci budou moci učit výrobu základních potravin. Marcel Vargaeštok, zakladatel obou značek, chce totiž posunout zážitkové vaření zase o úroveň výše.

Chefparade s.r.o. funguje už dvanáct let. Původně jako škola vaření, v roce 2015 se k ní připojil Chefshop, eshop s kuchyňským vybavením, jehož cílem bylo na začátku poskytovat zákazníkům kvalitní potraviny a vybavení, které znali z kurzů. Postupně se rozrostl do eshopu, který nabízí celé spektrum kvalitního kuchyňského vybavení od základních ingrediencí až po kuchyňské spotřebiče, a díky tomu se mu podařilo zvýšit meziročně tržby o 46 % na 24,5 milionu Kč. V roce 2019 má za cíl své tržby zdvojnásobit a to i díky kamenné prodejně v prostorách Holešovické tržnice, která funguje také jako showroom a výdejna eshopu.

„Zatímco v eshopu jsme na začátku, škola vaření je už po 12 letech existence etablovaná a jsme rádi, že se nám daří její úspěch udržovat. Obraty i zisky školy jsou poslední tři roky stabilní, jsme s nimi spokojení a reálně nemáme v Praze kam růst. Letos ale otevřeme úplně nový koncept Statku – gastronomického prostoru, kde budeme pořádat kurzy a teambuildingy zaměřující se na přípravu jídla od úplného základu. Budeme pěstovat vlastní zeleninu a bylinky, péct chleba, vyrábět masové výrobky a další. Na místě bude i ubytování a prostory pro konference. Statek zkrátka posune zážitkové vaření v Česku na novou úroveň,” vysvětluje Marcel Vargaeštok, zakladatel Chefparade. Chefparade si od toho slibuje dramatický nárůst obratů o desítky procent a navýšení kapacit především pro firemní akce.

Cíle na 2019 jsou proto nastavené na rekordní růst na 77,5 milionu Kč, tedy o 60 %.

O Chefparade:

Ve škole vaření Chefparade jste poprvé mohli vařit na kurzu thajské kuchyně v září 2007. Od té doby se Chefparade rozrostla do dvou pražských studií, kde má celkově pět kuchyní, ve kterých se konají kurzy. Dále pořádá zážitkový festival jídla Foodparade a provozuje Chefshop.cz, e-shop s kvalitními kuchyňskými potřebami a potravinami a stejnojmennou prodejnu v Holešovické tržnici. Za dobu existence Chefparade prošlo jejími kurzy více než sto tisíc lidí, a je tak největší českou školou vaření. V její nabídce jsou desítky různých kurzů, které vedou vždy odborníci na danou oblast gastronomie.

 

Reklamy