Yieldigo vyrostlo v roce 2018 na čtyřnásobek a otevřelo čtyři nové zahraniční trhy.

Praha, 7. února 2019 – Český startup Yieldigo, který se zabývá cenotvorbou pro řetězce supermarketů, drogerií a lékáren, vyrostl v průběhu roku 2018 o 300 %. Podařilo se mu otevřít i čtyři nové zahraniční trhy. Pro Yieldigo se jedná o doposud nejúspěšnější rok na trhu.

2019-02-07 15_10_40-Yieldigo _ Price optimization for retail and e-commerce.png

České společnosti Yieldigo se loni meziročně zvýšily tržby o 300 %. Její obrat se tak pohyboval v řádech nižších desítek milionů korun. K výraznému růstu Yieldigu napomohly i dvě nově uzavřená obchodní partnerství s nadnárodními společnostmi Diebold Nixdorf a Nielsen, díky kterým se česká společnost dostala na významné konference po celém světě (NRF nebo Euro CIS). Yieldigo otevřelo i 4 nové zahraniční trhy. Obchodní spolupráci zahájilo v Británii, Polsku, na Ukrajině nebo v Rumunsku. Další významnou oblastí nového byznysu je pro Yieldigo i Rusko.   

Velice významným se pro Yieldigo stal i příchod dvou zkušených osobností světového obchodu. Ke konci roku 2018 do českého startupu přišli Jason Minnis a Johnatan Smith. Minnis má za sebou ve své třicetileté kariéře působení pro společnosti jako Sainsbury’s nebo Tesco, Smith vedl Marks & Spencer ve střední a východní Evropě.

“Za poslední dva roky se nám podařilo uzavřít obchodní partnerství s takřka dvacítkou českých a nadnárodních řetězců. Yieldigo se nám tak v rámci ČR podařilo úspěšně etablovat. V současné době se tedy nejvíce soustředíme na expanzi do zahraničí.” říká k výsledkům společnosti Yieldigo její CTO Jiří Psota.   

O společnosti Yieldigo:

Yieldigo je česká společnost složená z předních odborníků a vědeckých kapacit v oboru cenotvorby.  Poskytuje služby optimalizace nacenění zboží v oblasti maloobchodu. Svůj softwarový produkt založený na matematických modelech a užití umělé inteligence představila v roce 2016 a od té doby získala téměř dvacítku zákazníků z oblasti obchodních řetězců supermarketů, lékáren a drogerií pro které řídí cenotvorbu s agregovaným ročním obratem přes 80 mld. korun. Yieldigo navrací do modelu naceňování zboží v maloobchodu zejména pohled zákazníka. Systém funguje jako rozšíření k běžným ERP systémům maloobchodních řetězců a zvyšuje zákaznickou loajalitu i prodejní ziskovost o 5+ %. Svým klientům vydělává Yieldigo měsíčně kolem 50 mil. korun navíc.

Reklamy