Do Yieldiga nastoupili Johnatan Smith a Jason Minnis

Praha, 19. listopadu 2018 – Do společnosti Yieldigo, nastoupili v průběhu listopadu Johnatan Smith a Jason Minnis. Smith vedl dříve zastoupení Marks and Spencer pro střední a východní Evropu nebo pracoval pro KPMG. Minnis má za sebou působení například pro evropskou a asijskou část obchodního řetězce Tesco. Smith se stal členem Advisory Boardu, Minnis nastoupil na pozici Busines Developement Consultant.

Yieldigo team1.jpg

Johnatan Smith se do České republiky přestěhoval v roce 2011 kvůli působení na pozici CEO české větve společnosti Marks and Spencer. Pro společnost KPMG pak řídil transformační projekty v Holandsku nebo Irsku. Dohromady má víc, než 30 let zkušeností s oborem maloobchodu. Pro Yieldigo bude na pozici Advisory Board Member řešit obchodní globální obchodní strategii s mezinárodním přesahem.

Jason Minnis má za sebou ve své 30 leté kariéře působení pro dva největší britské obchodní řetězce Sainsbury´s a Tesco. Pro Tesco pracoval v deseti zemích Evropy a Asie a provedl ho zde transformací v globální značku. Poté se pustil do podnikání v prodeji videoher a poskytování cloudových služeb. V Yieldigu bude působit na pozici Business Developement Consultant a bude se starat o rozvoj obchodu především v Západní Evropě.

Johnatan Smith ke svému příchodu do společnosti říká: “Když jsem poprvé poznal majitele Yieldiga, okamžitě jsem si uvědomil, že jsem potkal velice talentované lidi. Nástroj, který Yieldigo vyvíjí doslova mění poměry optimalizace cen v oboru prodeje. Je mi ctí, že mohu přispět svou zkušeností v Advisory Boardu k rozvoji globální strategie společnosti.”  

“Jsem doslova nadšený příležitostmi, které evropským obchodním řetězcům pomáhají optimalizovat ceny a zvyšovat tak prodeje a profit. Práci pro tým Yieldiga vnímám jako přirozené vyústění svých dosavadních zkušeností. Jak mi vždycky říkal můj bývalý šéf: Čekají nás vzrušující časy! Nikdy to podle mě nebyla pravda víc, než teď.” dodává ke své nové pozici Jason Minnis.

O společnosti Yieldigo:

Yieldigo poskytuje služby optimalizace nacenění zboží v oboru maloobchodu. Svůj softwarový produkt založený na matematických modelech a užití umělé inteligence představila v roce 2016. Od té doby získala více, než desítku zákazníků z oblasti obchodních řetězců supermarketů, lékáren a drogerií s agregovaným ročním obratem přes 80 mld. korun. Systém Yieldigo funguje jako rozšíření k běžným nástrojům na tvorbu cen maloobchodních řetězců a zvyšuje prodejní ziskovost o 5 – 15 %. Svým klientům vydělává Yieldigo měsíčně kolem 50 mil. korun navíc.

Reklamy