Gartner zařadil českou společnost Yieldigo do prestižního výběru Cool Vendor

Praha, 5. června 2019 – Yieldigo poskytovatel služeb v oboru optimalizace cen, byl ve zprávě společnosti Gartner zařazen do výběru Cool Vendor v kategorii Digital Commerce pro rok 2019 jako jediná neamerická společnost. Analytici společnosti Gartner definují Cool Vendora jako mladou firmu, jejíž služby a technologie jsou inovativní, mají zásadní dopad na byznys a mění v daném oboru status quo.

2019-02-07 15_10_40-Yieldigo _ Price optimization for retail and e-commerce

Společnost Gartner ve své zprávě označuje Yieldigo jako SaaS (Software as a Service) řešení, které pomáhá prodejcům naceňovat zboží pohledem zákazníka. Podle Gartneru nabízí řešení společnosti Yieldigo, používající strojové učení, vysokou míru automatizace a přináší obchodníkům zvýšení profitu o 5 – 15 %.

David Klečka, CEO a co-founder společnosti Yieldigo říká: „Pro nás, coby poměrně mladou českou firmu, je označení Cool Vendor něčím, na co jsme opravdu velice hrdí. Naším cílem je pomocí metod big data a pokročilé matematiky dostat pohled zákazníka znovu do středu cenové strategie prodejních řetězců.

Yieldigo se zaměřuje na rozvíjející se oblast umělé inteligence a vytvořilo univerzální platformu pro řízení cenotvorby. Jejím prostřednictvím mohou maloobchodní řetězce rozšířit své stávající systémy a pomocí A/B testování si vyzkoušet její přínos. Díky obchodní politice “Pricing-as-a-Service” (PraaS) jej zájemci mohou využít zcela bez rizika.

„Diebold v zemích střední a východní Evropy zahrnul řešení od společnosti Yieldigo do svého portfolia, protože našim retailovým klientům přináší řadu výhod a cennou přidanou hodnotu tím, že zákazníka vrací do středu procesu cenotvorby. Za vším přitom stojí využití nových technologií, jako jsou neuronové sítě a strojové učení.“ dodává Stanislav Zrcek, generální ředitel retailové divize pro CEE společnosti Diebold Nixdorf

O společnosti Yieldigo:

Společnost Yieldigo od roku 2016 pomáhá maloobchodním řetězcům, jako jsou supermarkety, drogerie a lékárny, optimalizovat nepromoční ceny a tím zvyšovat profitabilitu. Stojí za tím jejich vlastní algoritmus pro strojové učení, který sestavuje model zákaznického nákupního chování. Kombinuje obchodní cíle řetězců a na základě obou výstupů stanovuje optimální ceny. To umožňuje Yieldigu ve výsledku zajistit klientům 5–15% nárůst zisku při zachování indexu tržeb i cen. www.yieldigo.com

 

Reklamy