Časopis SPEED z portfolia mediální skupiny MAFRA slaví 20 let

Na stánky už zítra (13. 3.) míří nové číslo časopisu SPEED, které je oslavou 20 let od začátku vydávání tohoto lifestylového magazínu o autech. Výroční číslo vedle tradičních materiálů přinese i ohlédnutí do doby, kdy SPEED vznikl. Vedle testů nejnovějších aut tak čtenáři najdou i jejich předchůdce z roku 1999. Hlavním materiálem čísla je srovnání aktuální generace Škody Octavia s jejím o 20 let starším sourozencem.

V rozhovoru se Emil Triner, v roce 1999 tovární pilot Škoda Motorsportu, rozpomene na to, jaké to bylo, když Škoda Octavia WRC v roce 1999 přišla do světových soutěží. A čtenáři budou moci nahlédnout pod pokličku toho, jak magazín SPEED vzniká a kdo všechno se na něm podílí. Jen v tomto čísle také budou ke zhlédnutí najednou všechny titulní strany za uplynulé roky.

„Každý měsíc přinášíme sto stran stoprocentně českého obsahu. Testy aut, která jsme si sami vyzkoušeli, nejčerstvější novinky, nevšední srovnání, tipy na pozoruhodné cesty k vyvětrání plechových miláčků našich čtenářů nebo zajímavé rozhovory,“ říká Petr Horák, šéfredaktor časopisu SPEED a dodává: „Chceme přinést maximálně objektivní a především věrně zprostředkovaný pocit z každé události nebo svezení každým autem, které redakcí projde. Tomu je podřízen styl, jakým píšeme články. Prostě děláme SPEED srdcem a těší nás, že čtenáři to oceňují.“  

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví více než 3,6 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,8 milionu návštěvníků internetu.

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,2 milionů čtenářů, což představuje 59,3 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,8 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty.

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.

Reklamy