Nová verze Jira přináší vyšší výkonnost i lepší e-mailové notifikace

Společnost Atlassian uvedla před časem novou verzi jednoho ze svých klíčových produktů: Jira Software. Verze 8.0 řešení pro pokročilou podporu projektového řízení zlepšuje efektivitu zpracování na všech úrovních řízení – uživatelé získávají například lepší podporu e-mailových notifikací, rychlejší načítání velkých backlogů, rozšíření aplikačního rozhraní nebo třeba nové možnosti pokročilého vyhledávání. Vylepšení nejnovější verze budou dle slov českého Gold Solution partnera Atlassianu, společnosti Onlio, přínosem i pro české uživatele.

Praha, 4. dubna 2019 – Jira Software patří mezi přední softwarová řešení pro řízení toku požadavků a je jedním z nosných pilířů portfolia oblíbené značky Atlassian. Osmá verze tohoto nástroje pro pokročilou podporu projektového řízení interních i externích projektů přináší vedle 11 významných vylepšení i více než čtyři desítky dalších drobných novinek a inovací. Celkově může nejnovější verze Jira Software nabídnout vyšší výkon napříč všemi podporovanými procesy a zajistit tak zvýšení efektivity týmů.

Jednou z hlavních novinek je zlepšení e-mailových notifikací – verze 8.0.x výrazně redukuje objem zasílaných zpráv. Dříve uživatelům přicházela upozornění na každou změnu řešeného požadavku samostatně, a pokud uživatel doplňoval různé údaje postupně, např. i s odstupem desítek sekund, pak nepříjemně často notifikoval i takové uživatele, kteří o detailní notifikaci stáli. Nově může být konfigurací zvoleno, aby byly souhrnné zprávy zasílány v desetiminutových oknech. Sumarizační e-mail umožňuje získat lepší představu v širších souvislostech jednotlivých změn při současném zachování vysoké přehlednosti a včasného informování.

Dalším zlepšením je rychlejší načítání dlouhých seznamů úkolů v Agilních projektech tzv. backlogů. Běžně týmy pracují pouze s určitou podmnožinou a bylo tak zbytečné nahrávat všechny položky. Od verze 8.0 je ve výchozím stavu načtena pouze stovka z nich, prvních 90 a posledních 10. Pochopitelně i nadále zůstává možnost zobrazit všechny položky pomocí tlačítka Show all issues.

Způsoby realizace projektů včetně softwarových se neustále vyvíjí. Jednou z mála neměnných skutečností je potřeba sofistikovaných nástrojů, které celý proces co nejvíce zjednoduší a zefektivní. Příkladem takového nástroje je i Jira Software a jsem rád, že z pozice Gold Solution partnera podporujeme jeho využívání v České republice,“ uvádí Martin Cvrček, Atlassian konzultant ve společnosti Onlio. „Podstatné také je, že novinky nejsou výsledkem uměle definovaného plánu, ale vychází z reálných požadavků projektových týmů. A pevně věřím, že mnohá vylepšení ocení i čeští a slovenští uživatelé.“

Mezi zákazníky využívající softwarová řešení společnosti Atlassian patří například Audi, Autodesk, nebo NASA. V České republice pak mezi zákazníky společnosti Onlio využívající nástroje od Atlassian patří Komerční banka, Home Credit, Avast nebo E.ON. Podobné informace o jednotlivých produktech a souvisejících službách společnosti Onlio najdete na www.onlio.cz.

O společnosti Onlio, a.s.

Onlio je předním leaderem na trhu softwarových řešení typu DMS pod vlastní značkou eDoCat. Řešení eDoCat DMS získalo řadu ocenění a mnoho spokojených klientů, ať v provozu na serverech klienta, nebo jako cloudová služba. Společnost je též dlouhodobým hráčem na trhu komplexních dodávek vysoce profesionálních webových prezentací, sofistikovaných portálů a jejich integrací. Třetí oblastí našeho zájmu je Atlassian, kde jsme jediný enterprise partner v České republice.  Atlassian vám pomůže s precizním řízením firmy a detailními informacemi pro vedení o stavu interních i externích úkolů. Je volbou helpdeskově orientovaných firem, přes projektové řízení nebo procesně orientovaných společností.

V neposlední řadě je společnost Onlio připravena vyhovět požadavkům klientů na integraci i stávajících řešení a v každodenním provozu je schopna poskytnout excelentní podporu a rozvoj softwaru. Více na www.onlio.com.

 

Reklamy