Konsolidace českého Dentsu Aegis Network pokračuje, agentura Gong se spojuje s Bistrem Social

Praha – PR agentura Gong ze skupiny Dentsu Aegis Network se v polovině dubna spojí s agenturou Bistro Social pod vedením Ondřeje Pavelka. Hlavním důvodem změny je překryv služeb obou agentur a snaha o zjednodušení struktury skupiny. Dosavadní ředitelka Gongu Zdeňka Zlatušková se posune do strategického týmu Dentsu Aegis Network. Značka Gong PR tak zcela zanikne.

“S příchodem Zdeňky Zlatuškové se služby Gongu posunuly směrem k influencer marketingu a sociálním médiím. Jelikož tato část je u nás doménou Ondry Pavelka a jeho týmu, rozhodli jsme se obě agentury spojit pod silnější značku Bistra Social. Zdeňka se chce rozvíjet na úrovni celých marketingových strategií, proto jejích schopností využijeme ve strategickém týmu,” uvedl důvody spojení ředitel Adexpresu Jan Galgonek, který řídí digitální agentury českého Dentsu Aegis Network.

Zdeňka Zlatušková se tak v polovině dubna přesune k Petrovi Jahnovi, který má čtyřčlenný strategický tým Dentsu Aegis Network na starosti. “Velmi si cením příležitosti pracovat ve strategickém týmu. Ráda bych svou expertízu rozšířila i mimo obsahový marketing a věřím, že přesně to mi může práce v Petrově týmu přinést,” řekla na adresu svého kariérního posunu Zdeňka Zlatušková, která bude nově zastávat pozici Strategist.

Spojení obou agentur je po nedávném sloučení Adexpresu s Pragonauts dalším krokem ke zjednodušování struktury české pobočky Dentsu Aegis Network. “Kromě společných služeb měly obě agentury také společný právní subjekt, takže se v tuto chvíli pro naše klienty vůbec nic nemění. Našim dlouhodobým cílem je naopak co možná nejvíce zjednodušit naši strukturu tak, abychom byli interně efektivní a externě čitelní především v komunikaci s klienty,” předeslal generální ředitel Dentsu Aegis Network na českém trhu Petr Chajda.

Zdeňka Zlatušová nastoupila do Gongu v srpnu loňského roku po téměř třech letech v Omnicom Media Group. Na nové pozici bude mít na starosti primárně strategie obsahového marketingu napříč všemi agenturami.

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 45 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, Spectra a Vizeum. www.dentsuaegisnetwork.com

Reklamy