30. dubna 2019 / Praha – Pro plánovaný relaunch značky Activia na českém a slovenském trhu si společnost Danone vybrala v tenderu pražský Isobar. Ten na zadání spolupracoval se sesterskými agenturami Spectra Agency a Bistro Social. Všechny agentury spadají do mezinárodní komunikační sítě Dentsu Aegis Network.
Výběrového řízení se zúčastnilo pět českých agentur. Úkolem bylo připravit strategii a kreativu pro dlouhodobý komunikační koncept s využitím globálních kreativ a s přípravou lokálních aktivací, které pomohou v repositioningu značky Activia.
„Letos Activia představí mnoho produktových novinek a s nimi také inovace v oblasti komunikace značky. Activia přijala zcela nový způsob komunikace, který vedl k vytvoření platformy More. Much more. Nicméně v dialogu s novými cílovými skupinami nepůjde pouze o hezké fotky a milá slova. Značka naváže spolupráci s influencery a ve své komunikaci se dotkne aktuálních společenských fenoménů. Brand bude i nadále aktivovat funkční positioning Activie vycházející z pozitivního vlivu na zažívání. Věříme, že tato komplexní transformace povede k repositioningu brandu a posílení pozice na trhu,“ uvedl strategický ředitel Isobaru Tomáš Preněk.
Samotná komunikace začne koncem května a v několika fázích potrvá až do září. Kampaňovou platformu zastřeší centrální komunikační koncept. Isobar centrální koncept rozpracuje do lokálně relevantní aktivační kampaně.
Komunikaci podpoří i řada českých a slovenských influencerů. Se správným výběrem a nastavením dlouhodobých partnerství pomáhá Bistro Social. Adaptaci globálních assetů zase Isobaru připraví vlastní divize Spectra, která se specializuje čistě na lokalizace kreativ.
O agentuře Isobar:
Isobar je globální digitální agentura ze sítě Dentsu Aegis Network s více než 6 500 zaměstnanci napříč 85 pobočkami po celém světě. Misí Isobaru je měnit životy značek a lidí kreativním použitím digitálních technologií. Díky zkušenostem z konzultační praxe pomáhá Isobar značkám s digitální transformací a řeší komplexní problémy za pomoci marketingových strategií, technologických ekosystémů a digitálních služeb. Celosvětové získal Isobar za svou práci v roce 2017 více než 300 oborových cen včetně Grand Prix z Cannes Lions v kategorii Digital Craft. V roce 2018 uznávaný magazín Fast Company zvolil Isobar mezi 10 nejinovativnějších firem na poli rozšířené a virtuální reality na světě. Mezi globální klíčové klienty agentury patří Coca-Cola, adidas nebo Philips. Na českém trhu pracuje pro Isobar 60 lidí od kreativců a grafiků až po webové vývojáře. Mezi hlavní klienty české pobočky patří Škoda Auto, Heineken nebo Sazka. V roce 2018 posbíral český Isobar více než 10 oborových cen včetně několika Grand Prix.