Alza na Moravě investuje do poboček a nabírá do IT

Praha, 15. 5. 2019 – Největší český online prodejce Alza.cz rozšiřuje své aktivity na Moravě a ve Slezsku. Do rozvoje tamní pobočkové sítě jen letos investuje řádově miliony korun. Díky tomu už např. v brněnském showroomu vznikla nová značková expozice Xiaomi a do konce roku přibyde v regionech i cca 20 nových AlzaBoxů. Kromě toho firma na východě republiky posiluje i personálně – nabírá do IT, na prodejny i do nového call centra v Třinci a pro absolventy VŠ nabízí v Ostravě i Trainee program.

Alza na Moravě fyzicky působí od roku 2008, kdy v Brně otevřela svou první mimopražskou pobočku. Nyní už tamním zákazníkům nabízí celkem 10 kamenných prodejen, 14 AlzaBoxů, vlastní dopravu AlzaExpres a další desítky partnerských výdejních míst. Právě do pobočkové sítě – výkladní skříně eshopu – firma každoročně investuje nemalé prostředky, aby si při jejich návštěvě zákazník odnášel vždy ten nejlepší nákupní zážitek.

Tato vize provázela Alzu i při přestavbě brněnského AlzaShowroomu, který je nyní tvořen výhradně designovými partnerskými expozicemi. V novém konceptu prodejny jsou zastoupeny prémiové značky jako Apple, Samsung, Huawei, Honor a poslední volný prostor (cca 35 m2) nyní zaplnil brandový shop-in-shop od stále populárnější značky Xiaomi. Kromě showroomu se dočkala vylepšení i další brněnská pobočka v části Lískovec, kde zase došlo k razantnímu navýšení prostoru skladu o 100 m2. Tím vzrostla i skladová kapacita a dostupnost zboží. Na všech pobočkách navíc od března přibyly stylové samoobslužné AlzaCafé bary, kde si mohou zákazníci během čekání na objednávku dopřát šálek chutné kávy zcela zdarma. A ještě letos na Moravě a ve Slezsku vyroste i 20 nových výdejních AlzaBoxů.

Dynamický rozvoj na území Moravy a Slezska čeká Alzu i na poli personálním. Posílit chce hlavně svou regionální centrálu v Ostravě, kde kromě moderního showroomu s rozhlehlým skladem sídlí také část IT oddělení, nákupu a obsahové redakce.  

„Momentálně plánujeme výrazně rozšířit zejména náš 12členný IT tým, který se stará např. o webovou administraci, Affiliate program, softwarové roboty a další interní projekty. Do kanceláří přímo naproti ostravské Nové radnici pro ně teď hledáme dalších deset kolegů, např. na pozice Senior developera,“ upřesňuje personální ředitel Alza.cz Marek Premus s tím, že by rád v tomto ohledu navázal spolupráci i s tamními vysokými školami. „Soustavně ale nabíráme i do pobočkové sítě a pokračuje i nábor do našeho nově otevřeného call centra v Třinci, kam jsme od začátku února přijali už 23 lidí,“ dodává.

O tom, jak se Alze daří lovit v nové zaměstnance pro moravské provozy, v čem se takový nábor liší od Čech a jak by měla firma budovat správný employer branding, bude Marek Premus už zítra hovořit v rámci diskusní platformy Eshopista. Ta se uskuteční 16. května od 15 hodin v brněnském Impact Hubu.

O společnosti Alza.cz a.s.:

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2018, ve kterém Alza utržila 25 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (unikátní samoobslužné Prodejny budoucnosti, doručování do tzv. Alza HomeBoxu, platba a prodej BTC a LTC ve vlastních platebních automatech, nabídka elektromobilů on-line, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, výuka na VŠE, výrobky vlastní značky AlzaPower, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 64 neziskových organizací. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde.