Nové obaly malovaly tisíce děti

Soutěž Namaluj, co ti chutná, už má své vítěze. Porota musela pečlivě vybírat z více než 7 500 zaslaných děl. Malí autoři a autorky 10 vybraných obrázků vyhráli rodinný víkendový pobyt v aquaparku a jejich vydařené výtvory se staly inspirací pro nové obaly výrobků privátních značek Lidlu.  Na ty se mohou zákazníci v dohledné době těšit ve všech prodejnách.

Soutěž byla určena všem dětem od 6 do 11 let, které své výtvory zasílaly v průběhu celého ledna poštou v obálkách i elektronicky. Celkem dorazilo více než sedm a půl tisíce pestrobarevných obrázků dobrých a zároveň zdravých potravin. Děti připojovaly i krátké dopisy, občas se po vzoru účastníků zapojil i některý z jejich mladších sourozenců. Víkendový pobyt pro celou rodinu a „vlastní“ obal výrobku však mohlo vyhrát jen 10 vyvolených. Jako vítězné byly vybrány například obrázky medu, ovoce a zeleniny nebo ryb.

Na hodnocení dětských výtvorů dohlédla porota složená ze známých osobností. Z tisíců obrázků vybíral spolu se zástupci společnosti Lidl herec, scénárista a výtvarník Michal Nesvadba, trenér běhu a zdravého životního stylu Miloš Škorpil a známá česká ilustrátorka Lucie Seifertová. „Nejednalo se o lehký úkol. Naše porota ale vybírala opravdu pečlivě, vyhrát mohlo jen 10  dětských umělců a umělkyň. Všem ostatním ale za snahu a účast moc děkujeme,“ říká mluvčí Lidlu Zuzana Holá.

To, že děti malovaly, co jim chutná, a jejich díla se stala inspirací pro nové obaly, však nebyl jediný záměr soutěže. Cílem bylo i podnítit zájem o zdravé stravování a připomenout dětem, že i zdravé potraviny mohou chutnat dobře. To se nakonec nejlépe povedlo těmto malým kreslířkám a kreslířům:

Anna D., Brno

Michal K., Lučany

Zuzana F., Praha

Ema A., Písek

Veronika Z., Kralice na Hané

David M., Teplice

Kateřina Š., Kladno

Natálie F., Vigantice

Natálie M., Uherské Hradiště

Emma B., Ústí nad Orlicí

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 245 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na:

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

 

Reklamy
Označeno tagem