„Letní móda: svobodná jako vy“ Zalando představuje novou letní kampaň

PRAHA, 3. ČERVNA, 2019 // Nová kampaň Zalando pro léto 2019 se nese v uvolněném a osvobozujícím duchu a své zákazníky nabádá, aby byli sami sebou a při oblékání nedali na názory druhých.

360° kampaň navazuje na dosud prosazované hodnoty a zdůrazňuje, že letní trendy mohou být skvělým způsobem sebevyjádření. Ukazuje muže, ženy i děti oslavující svůj osobitý styl nehledě na to, co si ostatní myslí. Koncept odkazuje na jednu z nesporných výhod společnosti Zalando, tj. široký výběr z více než 1900 módních značek, který klientům usnadňuje vyjádření jejich osobnosti. Šaty, letní košile, sandály či doplňky – Zalando umožňuje i těm nejnáročnějším zákazníkům vytvářet jedinečné outfity z nepřeberného množství kolekcí a produktů.

 

“Cílíme na všechny, kteří mají zájem o módu. Chceme, aby Zalando bylo prvním místem, kam zákazníci přijdou, když hledají inspiraci. Naším hlavním cílem je mít tak širokou nabídku, aby zákazníci věděli, že pokud něco na Zalando nenajdou, tak takový produkt jednoduše neexistuje,“ vysvětluje Dawid Pożoga, Marketing Lead pro Českou republiku.

Herci ukazují zábavnou tvář módy, oblékají se sobě pro radost a podle vlastních pravidel. Jedněmi z hlavních představitelů jsou módní influencerky Florence Given a Naomi Shimada, které zaujímají sebevědomý a bezstarostný postoj k módě.

Režisérem reklamního spotu je oceňovaný Mark Albiston, autor mnoha reklamních spotů, celovečerních filmů a dokumentárních snímků, a produkci zajistila firma Sweetshop. Mnoha krátkým filmům Marka Albistona se dostalo mezinárodního uznání na filmovém festivalu Sundance či v Cannes. Ve své tvorbě se zaměřuje na charakter či emoce a rád ukazuje syrovost a autenticitu. V letním spotu Zalando sledujeme postavy, které se nebojí odvázat a ukázat svůj osobitý styl v chic prostředí na pláži. Herci se postupně protančí mezi jednotlivými scénami a nedbají na pohledy okolí, zatímco v pozadí slyšíme skladbu „ANXT“ od nadějné kanadské kapely Random Recipe. Outfity herců hrdě předvádějících svůj styl se magicky proměňují s každou novou scénou.

Letní kampaň nafotila oceňovaná fotografka Laura Coulson známá svou schopností přirozeně a autenticky zachytit okamžiky v čase. Mezi její předchozí klienty patří Hermès, Burberry, Nike, Vogue, i-D nebo Dazed & Nowness.

Kampaň Zalando „Letní móda: svobodná jako vy“ je od 1. června k vidění v televizi, OOH, digitální reklamě a v aplikaci Zalando či na stránkách zalando.cz.

Tvůrci kampaně

Režisér: Mark Albiston

Fotograf: Laura Coulson

Režisér materiálů na sociální média: Stella Asia Consonni

Produkce: Sweetshop / Palma Pictures

Televizní postprodukce: MPC

Stylista kampaně: Max Clark

Televizní stylisté: Max Clark and Kate Ruth

Kreativní agentura: Mother London

Hudba: ANXT by Random Recipe

 

Director Marketing Strategy & Campaigns: Jonathan Ng

Lead Account Management: Darius Gross

Account Management: Dagmara Reczka, Mona Adel & Linnea Soedergran

Head of Campaign Management: Marie Frickel

Lead Campaign Management: Louisa Goltz

Campaign Management: Rustam Kushaev

O společnosti Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 26 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení ve všech aspektech zákaznické cesty: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je, aby platforma byla prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.