Call of Duty: Modern Warfare bude na PC podporovat DirectX Raytracing a využije NVIDIA GeForce RTX

Jedna z nejočekávanějších her roku využije na PC technologii NVIDIA RTX.


SANTA CLARA, Kalifornie—6. června 2019—Společnosti NVIDIA a Activision dnes oznámily oficiální partnerství pro PC verzi Call of Duty®: Modern Warfare®, velmi očekávanou herní novinku, která má vyjít 25. října letošního roku.

NVIDIA úzce spolupracuje s vývojáři ze studia Infinity Ward na zprovoznění technologií DirectX Raytracing (DXR) běžící v reálném čase a NVIDIA® Adaptive Shading v PC verzi nového Modern Warfare.

„Hra Call of Duty: Modern Warfare je připravena po svém říjnovém vydání znovu posunout laťku,“ říká Matt Wuebbling, ředitel GeForce marketingu ve společnosti NVIDIA. „Společnost NVIDIA je hrdá na možnost úzce spolupracovat při vývoji tohoto velkolepého titulu. Můžeme tak přispět k vytvoření poutavého zážitku. Náš tým inženýrů úzce spolupracuje s Infinity Ward na využití NVIDIA RTX ke zobrazení realistických efektů a vtažení hráčů do světa Modern Warfare.“

Nejslavnější série pod hlavičkou Call of Duty při svém návratu nabídne silný a od základů přebudovaný herní zážitek. PC verze Call of Duty: Modern Warfare od vývojářského studia Infinity Ward a vydavatele Activision bude dostupná skrz platformu Blizzard Battle.net. Nabídne ucelené vyprávění a postup epickým adrenalinovým příběhem v kampani pro jednoho hráče, akcí nabitý multiplayer a nově také možnost kooperativního hraní.

„Práce s GPU společnosti NVIDIA nám během vývoje PC verze Modern Warfare pomohla,“ říká Dave Stohl, spoluředitel studia Infinity Ward.  „Hladce se nám podařilo integrovat RTX funkce jako ray tracing a adaptivní stínování do našeho renderovacího postupu. Jde o skvělý přírůstek k našim aktuálním technologiím a těšíme se, že si PC hráči budou moci vše velmi brzy vychutnat.“

DXR umožňuje tvůrcům obsahu a herním vývojářům renderování v reálném čase a filmové kvalitě. Sestává z vysoce škálovatelné ray tracingové technologie a poběží na grafických kartách s architekturami NVIDIA Turing, NVIDIA Volta a NVIDIA Pascal.

NVIDIA Adaptive Shading je nová, pokročilá technika stínování umožňující vylepšit výkon a v reálném čase dosáhnout takové věrnosti obrazu, jaká dosud ve hrách nebyla možná.  Přizpůsobením úrovně stínování v různých částech obrazovky tato technologie redukuje práci, kterou grafická karta musí vykonat. Tím je dosaženo vyššího výkonu bez snížení kvality obrazu.

Držte si přehled o novinkách společnosti NVIDIA

Odebírat můžete nové články z NVIDIA blogu, sledovat nás na Facebooku, Twitteru, LinkedInu a Instagramu, sledovat NVIDIA videa na YouTube a galerii na Flickr.

O společnosti NVIDIA
Vynález GPU společností NVIDIA (NASDAQ: NVDA) v roce 1999 podnítil růst herního PC trhu, redefinoval moderní počítačovou grafiku a vnesl revoluci do paralelních výpočetních úkonů. GPU deep learning pak později zažehl moderní AI — novou éru výpočetní techniky — která využívá GPU jako mozek počítačů, robotů a samořiditelných automobilů, které mohou vnímat svět a porozumět mu. Dnes je NVIDIA stále více známá jako „společnost výpočetních technologií pro AI“. Více informací naleznete na http://nvidianews.nvidia.com/.

Reklamy