Na trh s pomocí Deloitte přichází nová pojišťovna YOUPLUS

Praha, 24. června 2019 – Na český trh přichází pod značkou YOUPLUS nová životní pojišťovna. Ta patří do holdingu InsurEvolution, který působí v Německu, Švýcarsku a Lichtenštejnsku. Kromě českého trhu chystá letos vstup i na Slovensko. Podporu nové pojišťovně při vstupu na český a slovenský trh poskytují odborníci Deloitte.

„Na český trh přinášíme produkt, který snoubí to nejlepší z našich více než dvacetiletých zkušeností. Pojištění pokrývá osm hlavních skupin rizik a až 41 připojištění se širokou variabilitou nastavení. Produkt je velmi komplexní, a abychom jeho myšlenku zvládli v plánovaném čase uvést v realitu, potřebovali jsme spolehlivého a flexibilního partnera. Díky našim přechozím zkušenostem byl pro nás jednoznačnou volbou Deloitte,“ říká Ľubor Vrlák, generální ředitel YOUPLUS.

„Bylo to několik náročných a intenzivních měsíců spolupráce, které ovšem stály za to. Pomoc vstoupit novému hráči na trh je unikátní zkušeností. Tým Deloitte poskytl podporu v oblastech pojistné matematiky, finančního modelování a daňového poradenství,“ doplňuje Karel Veselý, partner oddělení poradenství pro pojišťovnictví v Deloitte.  

YOUPLUS začíná svou činnost nabídkou rizikového životního pojištění a filozofií takzvaného „Best partner concept“ pro klienty a obchodní partnery. Je to nejlepší z nejlepšího, co se dá v oblasti životního pojištění na trhu najít, a to jak v oblasti produktu, tak ve veškerých administrativních procesech. Současně poskytne svým klientům možnost pojistit se pomocí nových technologií jako elektronický underwriting nebo vektorový podpis. Kvalitní komplexní pojištění bude doplněno o nadstandardní řešení v oblasti procesů a digitálního zpracování. Distribuční strategie je postavena na konceptu B2B s pomocí externích zprostředkovatelů.

Na českém trhu životního pojištění v posledních měsících probíhá řada změn. Kromě příchodu nových hráčů jde i o fúzi některých pojišťoven a o dopady nové regulace v podobě zákona o distribuci pojištění.

„Český trh životního pojištění se mění a je logické, že právě tuto chvíli si zvolili noví hráči ke vstupu na trh. Z pohledu klienta jsou tlaky na vylepšení produktů i zkvalitnění samotného prodeje pojištění rozhodně pozitivními kroky,“ shrnuje Karel Veselý.

Reklamy