Becherovka v kampani představuje nový nefiltrovaný likér

2. 9. 2019, Praha – Společnost Jan Becher Pernod Ricard uvádí na trh nový produkt Nefiltrovaná Becherovka, který je prvním nefiltrovaným bylinným likérem v Čechách. Nová podzimní kampaň pracuje s jemným vizuálem s bylinami, který odlišuje nový likér od Becherovky Original.

Novinka s velkým potenciálem

Od září najdou zákazníci v tuzemských kamenných i internetových obchodech kromě původní Becherovky Original a Lemond také Nefiltrovanou Becherovsku. Způsob výroby Becherovky Originál se za více než 200 let nezměnil, jednoduše proto, že je dokonalý. Přesto jsme neodolali pokušení zkusit to jinak. Náš interní průzkum ukázal, že uvedení Nefiltrované Becherovky na trh je krok správným směrem – lidem chutná stejně nebo dokonce více než Becherovka Original,“ komentuje ohlasy na novinku Jakub Loos, brand manager Becherovky. Nefiltrovaná Becherovka je pocitově jemnější, než Becherovka Original, ale zároveň dodává intenzivní chuť bylinnou chuť a aroma.

Claim Dozrál čas na nefiltr vystihuje komunikaci nové Becherovky. Jde jí především o omlazení brandu nefiltrováním likéru, což kopíruje i nová tmavší lahev: „Obal přináší silné spojení s autentickým, prémiovým a přírodním produktem. Ikonický tvar lahve Becherovky v barvě jantarového skla poskytuje lepší ochranu před UV zářením a udržuje produkt čerstvý po dlouhou dobu,“ dodává k Nefiltrované Becherovce Jakub Loos. 

Vizuál, který pro novou Becherovku zpracovala agentura Cocoon, se soustředí na její hlavní devízu – složení ze směsi lihu, bylin a koření. Elegantní pozadí vizuálu upozorňuje, že jde o prémiový produkt, který se vyrábí v menších várkách a prochází pečlivou kontrolou výroby i kvality.

O Nefiltrované Becherovce

Vzhled a barva 

Nefiltrovaná Becherovka má zastřenou slámově žlutou barvu připomínající patinované zlato. 

Vůně 

Svůdné aroma exotického koření, hřebíčku, skořice a pomerančové kůry. 

Chuť 

Zjemněná chuť bylinné směsi se sladkým nádechem tvoří perfektní a povzbuzující aperitiv. 

Finish (chuťový závěr) 

Příjemný a dobře vyvážený hořkosladký závěr. 

Objem lahve 0,5 l

O společnosti Jan Becher Pernod Ricard

Jan Becher Pernod Ricard je společnost s českými kořeny a celosvětovou působností. Byla založena v roce 1807 slavnou karlovarskou rodinou Becherů a její hlavní činností je výroba a prodej prémiových alkoholických nápojů. V roce 1997 se stala součástí skupiny Pernod Ricard, jednoho ze dvou největších výrobců lihovin a vína na světě.

Vlajkovou lodí Karlovarské Becherovky je dnes již světově proslulý bylinný likér Becherovka Original, který v roce 2017 slaví 210 let své existence a vyváží se do více než 40 zemí světa. Kromě hlavní značky Becherovka Originál vyrábí firma ve vlastním provozu v Karlových Varech také prémiový likér Cordial, aperitiv KV 14 a likér Lemond. 

Vedle vlastní výroby bylinných likérů a alkoholických nápojů distribuuje na českém trhu společnost Jan Becher  Pernod Ricard více než 40 světových značek alkoholu.

Reklamy