E-commerce ve Sprinx nově povede Vít Madron

Jedna z největších českých IT společností Sprinx přijala novou posilu do čela své klíčové e-commerce divize. Úkolem Víta Madrona bude vnášet do řešení dodávaných klientům Sprinxu nejmodernější prvky jako rozšířená realita nebo umělá inteligence a pomáhat zákazníkům s výzvami současného trendu digitální transformace a přechodu do cloudu.     

„Pozice e-commerce lídra je velmi specifická. Je na ní potřeba vizionář s rozsáhlým know-how, který zároveň musí mít kompetence konzultanta. Takových lidí na trhu moc není, ale Vít Madron tyto naše požadavky naplňuje,“ komentuje výběr nového manažera ředitel a spoluzakladatel společnosti Sprinx Jiří Čáp. 

Vít Madron má v oblasti e-commerce rozsáhlé zkušenosti zahrnující například založení a správu vlastního e-shopu, vedení týmu vývoje webů a mobilních aplikací v Okay Holding nebo implementaci ERP řešení v řadě firem během působení ve společnosti Asseco Solutions.

Vítu Madronovi je 34 let. Je šťastně ženatý, má tři syny. Většina jeho koníčků souvisí přímo nebo nepřímo se sítěmi, ať už těmi virtuálními (jako e-commerce) nebo fyzickými (jako tenis nebo ricochet). Dále má velmi rád dovolené v obytném autě s celou rodinou.

Poznámky pro editory

Společnost Sprinx je na trhu již od roku 1996 a kromě e-commerce se specializuje na CRM a obchodní systémy na míru, cloudové aplikace a kybernetickou bezpečnost.

E-commerce vnímá Sprinx jako svůj základní produktový kámen. Vytváří řešení, která jsou připravena na aktuální a budoucí trendy v e-commerce (rozšířená realita, Průmysl 4.0, digitální transformace).

Sprinx má desítky e-commerce zákazníků, které zdárně provádí technologickou a digitální transformací. Prioritou Sprinxu je pomoci zákazníkům naplnit výzvy, které s sebou přináší právě digitální transformace, a nabídnout B2B i B2C segmentům něco navíc oproti zavedeným standardům na trhu. Proto také Sprinx spustil vlastní laboratoře, ve kterých vyvíjí a testuje nové technologie a softwarové doplňky.

 

Reklamy