Kompletní digitál pro BMW Invelt převzala agentura MarketUP

Společnost BMW Invelt si na přípravu digitální strategie a komunikaci vybrala agenturu MarketUP. Agentura pro BMW Invelt vytvořila zcela novou strategii kampaní ve vyhledávání. Od července má agentura nově na starosti i sociální sítě a Community Management.

Společnost BMW Invelt se na začátku roku 2019 rozhodla pro změnu digitální agentury. Spolupráce odstartovala na jaře a zahrnovala přípravnou fázi, kde agentura vytvořila zcela novou strategii kampaní ve vyhledávání a celkově šla více do hloubky původních taktik v online prostředí. Od července se pak agentura zaměřila na sociální sítě a Community Management. 

„Chování našich zákazníků se postupně mění a my cítili potřebu posílit efektivitu naší komunikace v online prostoru. Rozhodli jsme se proto centralizovat tuto část k jedinému dodavateli s důrazem na lepší přehlednost a výtěžnost jednotlivých kampaní,” říká ke spolupráci Jiří Haberle, marketingový manažer, BMW Invelt. „Samozřejmě  chceme dosáhnout i synergického efektu, kdy se byť oddělené komunikace doplňují, navazují či na sebe odkazují. Za cíl si klademe i zkvalitnění a částečné zautomatizování práce s leady, které v online prostředí získáme. Vedlejším, ale nezanedbatelným cílem je samozřejmě přehlednější vyhodnocování jak dílčích částí, tak i online komunikace jako celku.  

MarketUP si mimo jiné klade za cíl dlouhodobě budovat Brand Awareness značky BMW Invelt. Start spolupráce proto zahrnoval převzetí stávajících online marketingových kanálů, nastavení analytiky s důrazem na segmentaci a detailní práci s remarketingem v rámci propagace vybraných vozů a motocyklů. 

„Primární cílem spolupráce je konverze v podobě zanechání leadu na testovací jízdu, zájem o konkrétní vůz, motorku či objednávka k servisní prohlídce. Kromě leadů sledujeme i výkon bannerové reklamy jak z pohledu míry prokliku, tak podle kreativy či výkonu cílových publik,” popisuje cíle klienta Jiří Typlt, project manager, MarketUP.

„Pro co nejefektivnější plnění cílů jsme klientovi nabídli detailní segmentaci stálých i potenciálních zákazníků BMW Invelt a doměřování jejich CLV díky naší spolupráci s DataSentics – největší čistě Machine Learning studio v Česku,” doplňuje Martin Čáp, digital strategist, MarketUP.

Typlt dále dodává: „Spolupráci jsme také rozšířili např. o kampaně Facebook Lead Ads a nové reklamní formáty napříč všemi rekl. platformami. V jarní kampani (duben-červen) jsme vytvořili vlastní bannerové kreativy (branding, interscroller, dynamické bannery HTML5) a video formáty (In-stream for Action a Bumper Ads) pro komunikaci modelů BMW 3, BMW X5 a MINI, které tvořil náš interní grafický tým.”

Agentura MarketUP nadále rozšiřuje s BMW Invelt spolupráci ve všech relevantních kanálech českého internetu. „Do konce tohoto roku chceme podpořit mj. povědomí o značce i prostřednictvím video reklamy na YouTube v rámci ongoingových kampaní. Dosavadní spolupráce ukazuje pozitivní trend vývoje plnění hlavních cílů, a mimo nárůstu prodejů vozů a motocyklů od BMW Invelt, jsme nepochybně pomohli také k náskoku před hlavními konkurenty klienta. Dosavadní forma spolupráce obohatila obě strany o mnohé zkušenosti a zajímavá data. V tom vidíme hlavní smysl, a taková práce nás baví a naplňuje,” uzavírá Typlt. 

Společnost Invelt, jeden z prvních partnerů BMW v České republice, se co do velikosti a kvality poskytovaných služeb řadí mezi evropskou špičku showroomů BMW. Zákazníci zde naleznou kompletní portfolio produkce BMW AG pod jednou střechou, včetně nabídky servisních služeb, lifestylových doplňků a příslušenství. Společnost je výhradním zástupcem automobilového výrobce Alpina na českém trhu. Unikátem je jedinečný showroom ojetých vozů, specializovaný na výše uvedené značky, ve kterém BMW Invelt nabízí nejširší výběr vozů na jednom místě u nás.

Digitální agentura MarketUP nabízí služby v online marketingu, které zahrnují brandové i výkonové kampaně, influencer marketing, new social media strategy, lead generation nebo contest marketing. Svým klientům tak MarketUP, který vznikl v roce 2010, nabízí komplexní digitální strategii. Agentura pracuje pro klienty nejen v České republice, ale také v celé střední Evropě i ve zbytku světa. MarketUP obhájil status klíčového Google partnera pro rok 2019. Více na www.marketup.cz.