Společnost Wrike rozšiřuje svojí globální působnost a vybrala si Prahu jako místo pro svojí sedmou pobočku

Společnost Wrike, kterou založil Andrew Filev v roce 2006 s cílem vytvořit fungující platformu, která by usnadňovala spolupráci týmů v digitálním prostředí, otevřela svojí novou pobočku Praze. Souběžně s tím vyhlásila společnost výsledky soutěže pro vývojáře, designéry a produktové manažery, nazvanou „Work, Unleashed 2019“. Cílem soutěže bylo získat nápady na vylepšení uživatelského zážitku při používání platformy a vylepšení jejích funkcí v souladu s celkovou filosofií společnosti Wrike, pomoci zajistit lepší spolupráci v rámci společností a zvýšit produktivitu týmů. Společnost Wrike rozdělila mezi tři vítězné týmy více než 40 000 amerických dolarů. 

“Tento rok je pro Wrike opravdu významným. Otevřeli jsme nové pobočky v Praze a Tokyu a naše platforma získala skvělá vylepšení,” řekl Andrew Filev, zakladatel a CEO, Wrike. “Jsme opravdu rádi, že konečně otevíráme pobočku ve střední Evropě a že tak budeme moct lépe využít talentované mladé lidi z mnoha univerzit v České republice a okolních státech. Určitě pro ně v naší pražské pobočce vzniknou zajímavé pracovní příležitosti. Náš pražský tým budeme postupně doplňovat, abychom byli schopni zákazníkům poskytnout opravdu kvalitní zákaznický servis a přicházet s dalšími vylepšeními platformy.” 

Wrike je jediná platforma pro řízení společné práce, kterou můžete snadno nastavit a konfigurovat si ji na jakýkoliv pracovní styl a nebo pracovní proces napříč týmy, odděleními a systémy. Doplňuje celý systém spolupráce na cloudu a umožňuje týmům mít svojí práci v digitálním prostředí vždy pod kontrolou a soustředit se na to, co je důležité. 

V letech 2014 až 2017 zvýšil  Wrike svou globální zákaznickou základnu o 443%, včetně klíčových zákazníků jako Airbnb, Delonghi Group, Bonnier, Sotheby´s a mnoha dalších. Společnosti se díky rychlému růstu (539%) dostala na seznamu Deloitte Fast 500. Podle zakladatele Andrewa Fileva je hlavním důvodem komplexnost platformy a toho, jakým způsobem mění práci týmů. “Naše řešení transformuje způsob jakým je práce vykonávána. Automatizuje práci a pracovní postupy, které se opakují, a to napříč týmy, odděleními a systémy, vyvažuje konzistenci s agilitou, maximalizuje využití talentu pomocí efektivního využívaní zdrojů. Umožňuje také maximální integraci s potřebnými nástroji od Adobe Creative Cloud až po Salesforce a NetSuite. Systém také identifikuje rizika dříve, než se z nich stanou problémy, zvyšuje efektivitu a procesní schopnosti organizace pro lepší zkušenosti klientů,” říká Andrew Filev.  

Nová pobočka Wrike se nachází  v Praze 7 a společnost plánuje, že v ní na konci letošního roku bude pracovat asi 80 zaměstnanců. Během následujících tří let by počet měl vzrůst na 250.  Nová pobočka bude také fungovat jako středoevropský hub pro rychle rostoucí tým zajišťující výzkum a vývoj. Poskytne také klientům společnosti z celého světa vysokou kvalitu služeb v oblasti obchodu, zákaznického servisu a podpory. Společnost nedávno oznámila otevření pobočky v Tokyu, což znamená, že Wrike má v současné době 7 poboček v šesti státech světa.  www.wrike.com

Wrike

Wrike je platforma pro efektivní spolupráci týmu a řízení projektů. Pomáhá společnostem zajistit vyšší efektivitu a dosahovat lepších výsledků. Spojuje týmy na jednom digitálním místě a nabízí jim potřebné nástroje k efektivnímu řízení a realizaci projektů. Společnost byla založena v roce 2006 v Sillicon Valley a od té doby se stala partnerem pro více než 19 000 společností po celém světě, které zahrnují Hootsuite, Tiffany & Co. a Ogilvy. V současné době platformu využívají dva miliony uživatelů ve 140 zemích světa. Více informací naleznete na www.wrike.com

Reklamy