Vodu miluje, proto jí šetří. Jiří Prskavec je nyní partnerem firmy, která myslí ekologicky

Dvojnásobný mistr světa ve slalomu na divoké vodě Jiří Prskavec se stal ambasadorem firmy Agemon, která se specializuje na ekologické technologie, a to zejména ty, které šetří vodou.

“Naše spojení je nasnadě. Všichni máme rádi vodu a životní prostředí. Když jsme přemýšleli o tom, kdo by mohl být naším ambasadorem, nápad oslovit Jirku byla první volba,” říká jednatel Agemonu Roman Nedvěd.

Jedno z prvních setkání proběhlo během letošního mistrovství republiky na Lipně. A právě tam si oba pánové plácli (viz foto v příloze). Hlavním zaměřením společnosti Agemon jsou výrobky a technologie, které šetrně přistupují k běžným činnostem souvisejícím se spotřebou vody a elektrické energie. 

Jako první produkt na českém trhu nabídla firma koncept švédské sprchy OAS od Orbital Systems, která šetří až 90 % vody během jednoho sprchovacího cyklu. Zároveň významně šetří i elektrickou energii.

“Když jsem slyšel, čím se Agemon zabývá a jak funguje sprcha OAS, měl jsem jasno. Kromě lásky k vodě obecně nás totiž spojuje i zodpovědný přístup k životnímu prostředí, říká o partnerství Jiří Prskavec. 

Firma se s českým šampionem dohodla na vzájemné podpoře a spolupráci nejen na mediální úrovni. Digitální smart sprchu si čerstvý mistr světa právě v těchto dnech instaluje i v novém domě za Prahou a stává se tak v Česku jedním z prvních exkluzivních majitelů úsporné sprchy ze Švédska. 

Společnost Agemon mezitím soustavně rozšiřuje své portfolio o další produkty. Na letošní výstavě Designblok, která proběhne v Praze 17.–21. října, představí kromě zmíněného konceptu sprchy i převratnou úspornou průmyslovou pračku Hydrofinity. 

“Nedávno jsem trénoval ve Španělsku na kanálu, který specifickým způsobem šetří vodu pomocí jejího přečerpávání a zároveň ji využívá k výrobě elektrické energie. Přesně takové technologie mě fascinují, a to je i další z důvodů mojí spolupráce s Agemonem,” dodává Jiří Prskavec. 

První oficiální společnou akcí Jiřího Prskavce a společnosti Agemon bude právě výstava Designblok. Všichni, kdo se tohoto svátku designu a technologií zúčastní, budou mít první a jedinečnou příležitost vidět unikátní produkty Agemonu. Navíc zveme novináře i veřejnost ke společnému přípitku s Jiřím Prskavcem s možností krátkých osobních rozhovorů, a to jak s experty z firmy Agemon, tak s vynikajícím českým reprezentantem. 

 

Reklamy