Albert v nové kampani potěší fanoušky mini stavebnic i milovníky českého porcelánu

Obchody Albert přináší zákazníkům letos poslední sběratelskou kampaň, která udělá radost dětem i dospělým. V kampani se mohou zákazníci těšit na mini stavebnice LEGO, které navazují na loňskou úspěšnou kampaň a zároveň na tradiční karlovarský porcelán značky Thun. Kampaň potrvá od 6. listopadu 2019 do 7. ledna 2020.

„Ve věrnostních kampaních se snažíme přinášet zákazníkům inspiraci a příležitosti k trávení volného času a po loňském úspěchu vánoční kampaně víme, že mini stavebnice jsou skvělým příkladem,“ říká Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert a doplňuje: „Zákazníci si tak mohou rozšířit svou loňskou sbírku o nových třináct mini stavebnic LEGO. Všechny stavebnice jdou navíc kombinovat a zákazníci si tak mohou vytvářet vlastní originální modely.“

Tradiční český porcelán potěší pod vánočním stromečkem

Vedle mini stavebnic mohou zákazníci sbírat body i na kvalitní porcelánové nádobí od českého výrobce porcelánu značky Thun. V nabídce je osm různých druhů nádobí z exkluzivní limitované edice. Zákazníci mohou vybírat například ze zapékacích mís či forem na bábovku, koláč i na srnčí hřbet.

Zákazníci za každých 200 korun nákupu získají u pokladny jeden bod. Body si nalepí do sběratelské karty. K prvním dvěma startovacím bodům darovaným Albertem pak stačí nasbírat 8 bodů. „Pokud zákazníci zaplatí svůj nákup kartou Visa, obdrží další bod navíc. A když kartu Visa použijí u samoobslužné pokladny, dostanou dokonce dva body navíc,“ dodává Renata Zákravská. Za kartičku s deseti body získá zákazník slevu až 44 % na elegantní porcelánové nádobí české značky Thun nebo mini stavebnici LEGO za 19,90 korun či hrací podložku na stavění za 49,90 korun.

Více informací ke kampani s mini stavebnicemi lego jsou k dispozici na www.albert.cz/lego, kde zákazníci najdou i různé tipy na jejich kombinování. Ke kampani s nádobím Thun pak naleznou informace na www.albert.cz/thun.

O Albertu:

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 27 let. První obchod, novodobý supermarket Mana, přivítal zákazníky 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 17 000 zaměstnanců. 
  • Albert získal již třikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže. 
  • V roce 2017 byl Albert oceněn stříbrným certifikátem v kategorii TOP Odpovědná velká firma roku. 
  • V rámci prestižní soutěže Mastercard Obchodník roku 2018 obsadil Albert druhou příčku v kategorii nejlepšího zaměstnavatele v obchodě. 
  • Úzká spolupráce s lokálními dodavateli umožňuje obchodům Albert dlouhodobě nabízet tuzemské potraviny. Albert byl vůbec prvním obchodním řetězcem v zemi, který navázal spolupráci s regionálními pekaři. Dnes jich prodejny po celé zemi zásobuje šest desítek. 
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Modernizací prošlo v roce 2018 na sedm desítek supermarketů. Ve zcela novém konceptu Albert představil také několik hypermarketů ve velkých českých i moravských městech, jako jsou Mladá Boleslav, Olomouc, Praha nebo Teplice. Součástí modernizace je nové vybavení, způsob vystavení zboží, vzdušnější vzhled interiéru a využití moderních technologií. Zákazníci se mohou těšit i na speciální oddělení „Zdravě s Albertem“. 
  • V roce 2009 vznikl Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. Fond letos na podzim oslaví již desetileté jubileum. 
  • „Stojí za to jíst lépe“ – to je motto Alberta, který vychází vstříc měnícím se potřebám zákazníků. Albert chce být pomocníkem při výběru potravin a ukázat zákazníkům ve všech svých obchodech, že jídlo je radost. 
  • Exkluzivně v Albertu najdou zákazníci produkty značky Česká chuť, která garantuje český původ, všechny výrobky této řady splňují definici české potraviny, kterou stanovuje Zákon o potravinách. Exkluzivní řada Nature’s Promise zahrnuje produkty, které vychází vstříc potřebám současných zákazníků i těch, kteří musí, či chtějí jíst bez lepku, laktózy nebo hledají veganské či bio výrobky. Novinkou v sortimentu vlastních značek je Albert Fresh Bistro. Jde nejen o ucelenou řadu výrobků, ale o celý unikátní koncept rychlého, ale zdravého stravování z kvalitních čerstvých surovin. V Albertu naleznou zákazníci také produkty americké módní značky Cherokee a kosmetiku Etos s více než stoletou tradicí. 

 

Reklamy