Novým marketingovým ředitelem Cinema City je Jiří Švancara

Společnost s nejrozšířenější sítí čítající 12 multiplexů a jeden megaplex u nás, Cinema City, má nového marketingového ředitele. Na tomto postu zaštiťující nejen Českou republiku, ale i Slovensko střídá Mgr. Roberta Švece od 1. listopadu 2019 Jiří Švancara, MBA. 

Jiří Švancara je marketingovým profesionálem s více než 15-ti letými zkušenostmi v potravinářském a nápojovém průmyslu, službách a také ve vlastním podnikání s hmatatelnými úspěchy. Do Cinema City přichází ze společnosti Heineken, kde působil na pozici Group Brand Manager a odpovídal za projekty v klastru Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Před Heinekenem byl dlouhá léta součástí marketingového týmu nejprve v Plzeňském Prazdroji, Sodexo a posléze i ve společnosti Kofola. 

Do Cinema City přichází s následujícími plány.  „Mým cílem je udělat ze Cinema City nejlepší místo pro sledování filmů v Čechách i na Slovensku. Chci se při tom zaměřit jak na zážitek přímo v kině, tak na proces, který návštěvě kina předchází. Např. věrnostní program nebo systém rezervace a nákupu vstupenek v on-line bych rád zjednodušil.”

Reklamy