Herní novinky z GTC 2019: Ukázka Minecraftu s ray tracingem a představení 6 nových titulů s podporou této technologie

NVIDIA GPU Technology Conferences (GTC) sdružují přední světové experty a společnosti v oblasti her a počítačové grafiky. Mezi hlavní témata patří využití GPU pro výzkum, průmyslové účely i v dalších odvětvích. Na poslední GTC v čínském Su-čou představil během své přednášky CEO společnosti NVIDIA Jensen Huang řadu zajímavých herních novinek.

Úžasné světy Minecraftu s ray tracingem
Minecraft, je se 176 miliony prodaných kopií nejprodávanější počítačovou hrou na světě. Jeho verze pro Windows 10 dostane podporu ray tracingu. Představena byla v novém videu, které mělo během přednášky na GTC světovou premiéru.

V listopadu pozvala společnost NVIDIA některé z nejlepších minecrafterů, aby si vyzkoušeli Minecraft s RTX. Povedlo se jim vytvořit výjimečná díla zachycená v tomto exluzivním videu.

NVIDIA ve spolupráci s Microsoft Studios a vývojáři ze studia Mojang do hry přidá formu ray tracingu známou jako path tracing prostřednictvím patche určeného verzi hry pro Windows 10. S podporou ray tracingu uvidí minecrafteři zásadní zlepšení vizuální stránky jimi vytvořených světů.

Šestice nových titulů dostane podporu ray tracingu

Další zásadní novinkou je oznámení podpory ray tracingu v šesti nových hrách. Patří mezi ně BoundaryConvallariaF.I.S.T., Project X (kódové označení), Ring of Elysium Xuan Yuan Sword VII. Více informací o jednotlivých titulech včetně screenshotů a videí najdete zde.

Nové přírůstky rozšiřují rodinu již dříve známých her s podporou ray tracingu zahrnující Bright Memory: Infinite, Cyberpunk 2077, Dying Light 2, Minecraft, Justice, JX3 Online, SYNCED: Off PlanetThe Legend of Sword and Fairy VII, Watch Dogs: Legion a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2.

Vývojáři oceňují možnosti, které jim ray tracing nabízí a obliba této technologie mezi nimi stále více roste. Její podpora se objevuje také v nejznámějších herních sériích. Ray tracing je postaven na robustním ekosystému, který zahrnuje průmyslové standardy mezi API, podporu v řadě populárních herních enginů a veškeré nástroje potřebné k úspěchu. Technologie je využívána v řadě prémiových titulů od předních herních vydavatelů.

Doporučené odkazy
Představení Minecraftu s RTX na YouTube:
https://youtu.be/-_4QaWbntUQ

Novinky z GTC s představením ohlášených her podporujících ray tracing na GeForce.com:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/gtc-china-2019-ray-tracing-games/