Zákazníci Lidlu si o letošních Vánocích dopřejí. Vrchol nákupní horečky přijde 19. prosince

Letošní Vánoce budou v českých domácnostech obzvláště bohaté. Svědčí o tom obsah nákupních košíků zákazníků Lidlu. Prodeje u většiny zboží tradičně spojeného s Vánocemi nyní stoupají o desítky procent. Vrchol předvánoční nákupní horečky přijde ve čtvrtek 19. prosince, kdy na tento den Lidl připravil ve všech 254 prodejnách mega výprodej spotřebního zboží.

Čím dál blíž vánočním svátkům nakupují zákazníci Lidlu výrazně více. Průměrný nákup v tomto období tak obsahuje větší množství položek než obvykle. Častým artiklem jsou v těchto dnech ryby, jejichž prodej nyní několikanásobně stoupá. Poptávka je jak po rybách chlazených, tak mražených. Roste obliba alternativ tradičního kapra v podobě lososa, candáta či sivena. Vedle ryb nechybí na vánočním stole také bramborový salát. Zatímco brambory se ve velkém množství prodávají celoročně, skokový zájem je nyní o sterilizovaný hrášek a okurky. Dokonce čtyřnásobně nyní rostou prodeje strouhanky. Před Vánoci se výrazně zvyšují také prodeje uzenin, zejména pak salámů a klobás. Že k dobrému jídlu patří i dobré pití, podtrhuje poptávka po nápojích. Zájem je o šumivé víno, pivo či vaječný likér. Že si zákazníci o Vánocích rádi dopřejí, o tom svědčí prodej pochutin. Na odbyt jdou zejména slané tyčinky, chipsy či olivy. 

Z nepotravinového sortimentu je v prodejnách největší zájem již tradičně o dřevěné hračky. „Předvánoční nákupní horečka se projevuje také v případě drogistického zboží. Týká se to sortimentu určeného jak pro ženy, tak pro muže. Oblíbené jsou deodoranty, krémy na obličej či pěna na holení,“ doplňuje Zuzana Holá, tisková mluvčí společnosti Lidl. 

„Na čtvrtek 19. prosince chystáme ve všech našich prodejnách mega výprodej spotřebního zboží se slevou až 60 %,“ doplňuje Holá. 

O desítky procent nyní stoupají prodeje také na Lidl e-shopu. Stejně jako v kamenných prodejnách vedou v on-line nákupech hračky (hitem jsou dětská kuchyňka a dřevěné nádraží), ale velký zájem je také o elektrické nářadí. Mezi další taháky letošních předvánočních nákupů se zařadily zimní vybavení a oblečení pro děti i dospělé. E-shop se po vzoru prodejen připojí k výprodeji. Výhodně bude možné nakoupit více než 1000 výrobků. 

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 254 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika