Isobar v kampani pro novou značku César&Charles vyzval na souboj samotné bohy

Spolupráce se od vyhraného výběrového řízení na správu sociálních sítí rozrostla na úroveň strategického partnerství

Praha – Agentura Isobar ze skupiny Dentsu Aegis Network připravila komunikační strategii a kampaň pro novou módní značku César&Charles, která na přelomu roku vstoupila na český trh. Původně vyhrané výběrové řízení na správu sociálních sítí přerostlo až do podoby strategického partnerství mezi agenturou Isobar a značkou. Isobar se tak bude podílet i na vývoji samotného produktu.

Ústředním motivem kampaně je fashion filmem The Mythos. Mythos je fiktivní příběh o vzniku značky plný surrealistických výjevů. Společně s agentoru ho vytvořila produkční společnost Armada Films.

Režisér Matyáš Fara o filmu říká: „Mythos je naší interpretací mytického původu značky. Bratři César a Charles jsou dva válečníci, průkopníci nového stylu, kteří se nebojí narušit status quo a vyzvat na souboj samotné bohy.“

Značka César&Charles je podle kreativního ředitele Isobaru Pavla Flégla určená především těm, kteří se nebojí být jiní. „Film jsme natočili v KC Eden a v ponurém prostředí přilehlých vršovických sídlišť. Děj je metafora pro archetypizovanou společnost současnosti. César&Charles je značka pro ty, kdo se chtějí odlišit a kdo se nebojí ukázat svůj názor. Stejně jako naši hlavní hrdinové.“ dodal Flégl.

Ve filmu si ve vedlejších rolích zahráli i čeští influenceři MMA zápasnice a modelka Kateřina Kinderová (@kundosaki_), rapper Lvcas Dope (@lvcas.dope) a fashion blogger Thatboy (@thatboy.cz). Ti se také stávají dlouhodobými ambasadory značky. S jejich výběrem pomohla agentura Bistro Social, která také patří do sítě Dentsu Aegis Network.

Komunikaci odstartovala již začátkem prosince 2019 teaserová část. V ulicích Prahy a na sociálních sítích se objevily vizuály doplněné žlutočervenou páskou s logem značky a odkazem na instagram. Provokativní pojetí s prvky street artu mělo za cíl vzbudit diskuzi a očekávání.

Páska s logem, která je prvkem samotné fashion kolekce, se objevila i v navazující imageové části. S výraznou typografií a expresivní fotografií se stala stavebním kamenem nově vzniklé identity César&Charles.

Produkci fashion vizuálů si fashion značka zajistila sama ve spolupráci s agenturami Isobar, Bistro Social a začínající fotografkou Terezou Markovou, která je také členkou interního týmu. 

V rámci strategické komunikace postavené na znalosti cílové skupiny se agentury Isobar a Bistro Social rozhodly pro výhradní komunikaci skrze sociální média, kterou druhá zmíněná zajišťuje v návaznosti na vytvořený kreativní koncept. Po boomu launchovací fáze nové značky navazuje dlouhodobou komunikací reflektující získaná data. The Mythos vidělo napříč pltaformami více než million lidí.

„Přivádět na trh novou značku je jedinečná příležitost doměřit veškeré marketingové aktivity až do důsledku, přizpůsobit jim následné kroky, kopírovat potřebu trhu i klienta a vidět skutečný dopad naší práce,” říká Social Media Director Bistra Social Sabina Erbanová ke způsobu komplexního vedení značky.

César&Charles je čerstvým přírůstkem ve světě streetwear oblečení. Módní brand založil v roce 2019 francouzský podnikatel žijící v česku, Stephan Pay. Jeho první kosmopolitní kolekce v sobě mísí výrazný urban style, osobitý smysl pro chytré detaily a vysoce kvalitní materiály. V roce 2020 plánuje značka César&Charles ve spolupráci s Isobarem otevření vlastního showroomu v pražském Karlíně, expanzi na další evropské trhy a přípravu limitovaných fashion kolekcí s lokálními i světovými umělci.

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 40 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com