Časopis Žena a život z portfolia mediální skupiny MAFRA u čtenářů boduje: v listopadu potvrdil více než 30% meziroční nárůst prodaného nákladu a zaznamenal tak druhou nejvyšší hodnotu v roce 2019

Čtrnáctideník Žena a život, který letos oslaví už 26 let působení na trhu, podle aktuálně zveřejněných údajů Kanceláře ověřování nákladů tisku ABC ČR za měsíc listopad 2019 potvrdil svoji dominantní pozici mezi časopisy životního stylu pro ženy. Listopadové prodeje časopisu Žena a život přesáhly hranici 50 tisíc výtisků na vydání (prodaný náklad: 51 199 ks) a celkově se jedná o zatím druhou nejvyšší hodnotu v roce 2019. Meziroční nárůst nákladu časopisu pak přesahuje 30 % (+32,1 %).

Oproti předchozímu měsíci říjnu náklad roste zhruba o polovinu meziročního navýšení (+16,4 %).

„Jsme rády, že spolu s našimi partnery nabízíme čtenářkám Ženy a život dárky, které skutečně chtějí, a které jsou v souladu s posláním titulu, tedy dělat ženy krásné a šťastné,“ uvedla k rekordnímu prodeji publisherka titulu Etela Fiantová.

Lifestylový čtrnáctideník Žena a život je nejčtenějším časopisem životního stylu pro ženy (251 tisíc na vydání). Je určen ženám ve věku 25–45 let a jako jeden z mála na českém trhu dokáže kombinovat prvky světových trendů s českou realitou, a to nejen v módě, kosmetice, ale i vaření, dekoru a podobně. 

Zdroj: Kancelář ABC ČR 11/2019, Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, 2. – 3. čtvrtletí 2019 (aktuální k datu vydání)

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,4 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 58 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Po akvizici vydavatelství Bauer Media skupina navíc významně rozšířila své produktové portfolio zejména v oblasti kvalitních lifestylových časopisů, titulů pro ženy a další segmenty. 

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří  zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Počátkem roku 2018 se skupina stala novým mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.