Neeco otevřelo pobočky v USA, Velké Británii a Francii a chystá další expanzi

Přední dodavatel řešení v oblasti ICT se sídlem v Karlíně svým globálním zákazníkům poskytuje služby již v 160 zemích.

5. března 2020 – Společnost Neeco Global ICT Services v druhé polovině roku 2019 otevřela nové pobočky ve Spojených státech, Velké Británii a ve Francii, které přibyly k již dříve otevřeným kancelářím v Indii a v Rusku. Expanze firmy se sídlem v Karlíně nepoleví ani v letošním roce, kdy se chce prosadit na dalších klíčových trzích, jako je například Singapur a Hongkong.

Vedle vlastních poboček společnost Neeco dále rozšiřuje i síť lokálních partnerů, aby byla schopna obsloužit svoje zákazníky co nejrychleji a za co nejlepší cenu prakticky kdekoli na světě. Aktuálně je Neeco schopno nabízet, prodávat a podporovat zákazníky prostřednictvím sítě více než 1 900 regionálních a lokálních partnerů s 26 000 profesionály v celkem 160 zemích.

„Rozšíření aktivit na klíčových trzích a naše intenzivnější globální zastoupení nám v roce 2020 přinesou další obchodní příležitosti. Chceme, aby náš obrat nadále rostl o 30 %, a máme v plánu posilovat i personálně. Co se týče typu zákazníků, prioritou pro nás i nadále budou firmy s globální působností, jako jsou telekomunikační operátoři, technologické firmy či integrátoři,“ uvedl David Pátek, zakladatel a CEO Neeco Global ICT Services.

Největší prostor pro vlastní růst v roce 2020 vidí Neeco v oblasti služeb konektivity, zájem o ni projevují zejména britští a indičtí zákazníci. Vedle služeb konektivity, jako jsou rychlý ethernet či IP telefonie, bude Neeco rozvíjet i svou nabídku v oblasti vzdálené správy, dodávek hardwaru a jeho údržby či IT bezpečnosti, kde mimo jiné nabízí ochranu před DDoS útoky. 

Společnost Neeco také očekává růst celosvětové poptávky o služby v oblasti internetu věcí; v tomto segmentu může firma nabídnout vlastní řešení, monitorovací systém Trexee, který v kombinaci s lokalizací GPS umožňuje sledovat a efektivně spravovat firemní majetek. Vedle toho má Neeco rovněž v plánu poskytovat specializované IT služby pro vybrané trhy v konkrétních regionech. Například na jihu Francie se chystá nabídnout telekomunikační řešení šité na míru místní jachtařské komunitě.

„Firmy a organizace jsou v rostoucí míře závislé na informačních technologiích, což vyžaduje podporu důvěryhodných a flexibilních dodavatelů jako Neeco, kteří jim mohou na globální úrovni poskytnout komplexní individualizované služby a řešení, jako například IoT,“ řekl David Pátek. 

Společnost NEECO Global ICT Services od roku 2009 budovala svůj celosvětový úspěch především tím, že nabízela single-point-of-contact, tedy jediné kontaktní místo pro všechna ICT řešení. Model jediného kontaktního místa zjednodušuje klientům procesy i komunikaci a zároveň je zbavuje časově náročných jednání s partnery v každém regionu, což jim přinese i finanční úspory. 

O společnosti Neeco Global ICT Services 

Soukromá společnost Neeco Global ICT Services byla založena českým podnikatelem Davidem Pátkem v roce 2009. Dnes je Neeco jedním z předních globálních poskytovatelů řešení v oblasti ICT a systémové integrace. Klientům poskytuje podporu potřebnou pro jejich podnikání – od poradenských, technických a podpůrných až po plně řízené služby. Neeco disponuje sítí více než 20 000 inženýrů rozmístěných po celém světě a službou nepřetržité 24hodinové zákaznické podpory. Firma působí ve 160 zemích na sedmi kontinentech. Mezi její klienty patří například nadnárodní telekomunikační společnosti TATA Communications, Vodafone nebo NTT a další. Hlavní sídlo Neeco Global ICT Services je v České republice. www.neeco.com

 

Další informace vám poskytne:

 

Martina Adamcová

Marketing Specialist Neeco Global ICT Services

martina.adamcova@neeco.com

 

Barbora Dlabáčková, e-mail: barbora.dlabackova@bestcg.com, tel: 602 161 138

Radovan Suk, e-mail: radovan.suk@bestcg.com, tel: 731 444 043