Brno, 11. 3. 2020 – Pivovar Starobrno spouští novou kampaň na podporu svého ležáku Starobrno Medium. Značka rozšířená zejména v jihomoravském regionu cílí nově celostátně a staví na pozitivně vnímaných hodnotách moravské pohostinnosti a sdílení toho dobrého. Kampaň s názvem „O dobré věci stojí za to se rozdělit“ je nasazená od začátku března a dominuje jí 45 vteřin dlouhý televizní spot v režii Jana Prušinovského.
Značka Starobrno má za sebou dlouholetou tradici. Její nejoblíbenější jedenáctka je ale nyní známa především na Moravě, a to chce značka nově změnit. „Naší letošní prioritou je přiblížit příběh a kvalitní produkty Starobrna celé republice. Tomu odpovídá idea kampaně i zvolený mediamix,“ uvádí Senior Brand Manager Starobrna Pavel Geschmay. Kampaň je vedle televize nasazená v onlinu, outdooru a POS materiálech. Ve zvolených kanálech poběží od března do léta.
Příběh TV spotu ukazuje, že není vůbec složité sejít se u jednoho stolu a užít si společně radost ze života. „V poslední době vidíme, že spousta lidí vnímá dnešní život jako velmi náročný a komplikovaný. Je tu touha vrátit se k jednoduššímu, vlídnějšímu způsobu života, kdy spolu lidé komunikují bezprostředně. Starobrno jako pivo z jižní Moravy má skvělé předpoklady nést tyto hodnoty,“ říká Henri de la Barre, Planning Director agentury VCCP, která je autorem kreativy.
Autorem spotu je přední český režisér a scénárista Jan Prušinovský. „Je potěšení točit reklamu, která šíří radost ze života. I moje zkušenost je taková, že na jižní Moravě nedělají z běžných starostí větší vědu, než je nutné, a lidé mají ke spontánním setkáním o něco blíž,“ dodává Prušinovský, jehož seriál Most! nedávno získal Českého lva v kategorii Nejlepší dramatický televizní seriál.
Jan Prušinovský
Jan Prušinovský je jeden z nejúspěšnějších televizních tvůrců poslední dekády. Jeho osmidílná série Most! odvysílaná Českou televizí se stala fenoménem loňského roku. Prušinovský ale výrazněji uspěl již v roce 2010, a to se seriálem Okresní přebor. Od té doby natočil řadu populárních sérií, jako například Čtvrtá hvězda, Autobazar Monte Karlo nebo Trpaslík.
Režie spotu: Jan Prušinovský
Kreativní ředitel: Dejan Štajnberger
Account: Ondřej Fiala, Aneta Záhoříková
Copywriter: Adam Rovný
Art Director: Šárka Fléglová
Kreativní agentura: VCCP
Mediální agentura: Dentsu Aegis Network
PR agentura: Havas PR
Produkční agentura: Up&Up production
Pivovar Starobrno stojí na Starém Brně už 148 let. Dnes jde o moderní pivovar, který zachovává tradiční výrobní postupy a používá ty nejlepší moravské a české suroviny. Portfolio starobrněnských piv zahrnuje světlé výčepní pivo Staré Brno, nejpopulárnější jedenáctku Medium, extra chmelený ležák Starobrno Drak a jedinečný Nefiltrovaný ležák, který se ručně stáčí v ležáckých sklepích. Neodmyslitelnou velikonoční tradicí se stalo Zelené pivo, čepované na Zelený čtvrtek, které letos oslaví patnácté narozeniny. Od roku 2012 nabízí značka svým spotřebitelům nepasterizovanou podobu svých klíčových produktů. Značce Starobrno se pravidelně daří umisťovat na předních příčkách v degustačních soutěžích. V roce 2017 získal světlý ležák Starobrno Drak druhé místo v soutěži Zlatý soudek Pivex. Na Pivu České republiky se umístil světlý ležák Starobrno Medium na třetím místě. Starobrno Drak i Starobrno Medium uspěly i v soutěži České pivo – obě piva získala ve svých kategoriích druhé místo. V roce 2018 zatím starobrněnská piva získala dvě druhá místa na Zlaté pivní pečeti. Starobrno Medium se dále umístilo jako třetí v soutěži Zlatý soudek Pivex. Stejné umístění Medium získalo na Pivexu o rok později.