Alza začala nabízet trvanlivé potraviny

Praha 23. 3. 2020 – Alza.cz. v rámci současné situace pomáhá všem, kteří nakupují v bezpečí z domova a historicky poprvé po 25 letech zalistovala v rámci dočasného pilotu vybrané trvanlivé potraviny. Snaží se tak vyhovět požadavku svých zákazníků se zájmem o bezkontaktní doručení potravin a možnost nakoupit pro své rodiče
a prarodiče na dálku s doručením až domů.

 „Uvědomujeme si, že nakupování přes internet nyní může pomoci všem domácnostem lépe dodržovat přísná bezpečnostní opatření. Přestože i v Alze procházíme extrémně náročným obdobím, kdy jsou všechny systémy maximálně zatíženy, snažíme se zákazníkům co nejvíce pomoci a vyjít jim vstříc nejen bezpečnostními opatřeními, ale i rozšířením nabídky, která u nás není běžná,“ uvedl Petr Bena, obchodní ředitel Alza.cz.

Nově tak firma zalistovala položky typu rýže, těstoviny, mouka, konzervy (krůtí maso, houbový guláš, lečo s klobásou, maďarský guláš, špagetka, atd.), cereálie, luštěniny, sója, sterilovaná zelenina nebo různé sypké směsi (typu bramborové knedlíky).  Sortiment se bude v nadcházejících dnech rozšiřovat o další druhy trvanlivých potravin. Zařazeny jsou pouze vybrané produkty, které je technologická jednička na trhu schopna skladovat v požadovaných podmínkách a přepravovat k zákazníkům standardní cestou bez nutnosti chlazení či jiného speciálního režimu.

Kromě nově zalistovaných trvanlivých potravin firma do kategorie přehledně zařadila i dříve nabízené produkty typu káva, zdravá výživa, jídlo na cesty, dětská výživa, doplňky stravy (vitamíny, minerály), sportovní nebo alternativní strava. Celkově tak sortiment nyní obsahuje více než 1 200 druhů zboží. 

Nabídka trvanlivých potravin je nyní platná pouze pro Českou republiku, nicméně společnost usilovně pracuje na zahájení prodeje i na Slovensku. Nákup tohoto sortimentu je možné kombinovat s běžnými nákupy na Alze a lze je vyzvedávat i v široké síti AlzaBoxů.

Více zde: www.alza.cz/potraviny/18876334.htm

O společnosti Alza.cz a.s.: 

Lídr internetového trhu a udavatel trendů, taková je Alza. Svědčí o tom nejen rekordní obraty roku 2019, ve kterém Alza utržila 29,3 miliard Kč bez DPH, ale také řada inovací na poli e-commerce (samoobslužné Prodejny budoucnosti, vlastní doprava AlzaExpres, platba a prodej BTC a LTC, online prodej elektromobilů a solárních elektráren, testování znovupoužitelných REPETEBOXŮ, zavedení unikátních služeb Třetinka, Zkušebka, AlzaNEO, výuka na VŠE, privátní značky  AlzaPower a AlzaEco, expanze do Maďarska, Rakouska a další). Alza doručuje své zboží i o víkendu, kdy jsou také otevřeny všechny její provozovny. Zákazníci si mohou své objednávky vyzvednout v široké síti nonstop výdejních AlzaBoxů. Firma také nabízí klubový program Alza Premium. Za své úspěchy získala řadu ocenění –  např. Nejdůvěryhodnější značka, Křišťálová Lupa, MasterCard Obchodník roku atd. Společnost se chová odpovědně, v loňském roce podpořila 80 neziskových organizací a spustila unikátní CSR platformy Alza Pelíšek a Souhvězdí pomoci. Nejdůležitější Alza milníky naleznete zde