NVIDIA přináší DLSS 2.0 AI super rozlišení do MechWarrior 5: Mercenaries, Control a Unreal Engine 4

NVIDIA DLSS 2.0 využívá AI k lepšímu zážitku ze hraní

Funkce DLSS 2.0 je poháněná RTX Tensor jádry a využívá novou, vylepšenou neuronovou síť pro deep learning k vykreslení skvěle vypadajícího a ostrého obrazu ve hrách. Hráči díky tomu získají rezervu ve výkonu, kterou mohou použít pro maximalizaci kvality grafického nastavení i vyšší rozlišení.

DLSS 2.0 využívá oproti originálu následující vylepšení:

  • Skvělá kvalita obrazu – DLSS 2.0 přináší kvalitu obrazu srovnatelnou s nativním rozlišením při renderování pouze čtvrtiny až poloviny pixelů. Využívá nové techniky časové odezvy k dosažení vyšší ostrosti detailů a vyšší stability mezi jednotlivými snímky.
  • Skvělé škálování napříč všemi RTX GPU a rozlišeními – Nová AI síť efektivně využívá Tensor jádra k provádění úkonů 2x rychleji oproti její původní verzi. Díky tomu lze zlepšit počty snímků za sekundu a eliminovat předchozí omezení GPU, nastavení a rozlišení.
  • Jedna a síť pro všechny hráče – Původní DLSS vyžadovalo trénování AI sítě pro každou novou hru. DLSS 2.0 je trénováno pomocí obsahu, který není specifický pouze pro jeden titul, díky čemuž je síť generalizovaná a funguje napříč různými hrami. Funkci je tak možné integrovat rychleji a seznam podporovaných titulů se může více rozrůstat.
  • Přizpůsobitelné nastavení – DLSS 2.0 nabízí uživatelům 3 stupně nastavení kvality obrazu (Quality, Balanced, Performance), která ovlivní interní rozlišení pro rendering hry, přičemž Performance nabízí až čtyřnásobné škálování (např. 1080p na 4K). Díky tomu dostanou hráči více možností funkci využívat a dosáhnout také vyššího nárůstu vůkonu.

Tento týden získají podporu NVIDIA DLSS 2.0 MechWarrior 5: Mercenaries Control. Připojí se tak k Deliver Us The Moon Wolfenstein: Youngblood. Podpora je také nyní dostupná vývojářům v Unreal Engine 4 prostřednictvím programu DLSS Developer, který urychlí nasazení v jednom z nejpopulárnějších herních enginů.

MechWarrior 5: Mercenaries dnes dostává podporu DLSS 2.0

MechWarrior 5: Mercenaries získával po svém uvedení pro Windows 10. prosince 2019 velmi pozitivní hodnocení. Za hrou, ve které spolu bojují BattleTech mechové, stojí Piranha Bytes a jde o první singleplayerovou hru ze série MechWarriorod od roku 2002. Grafický upgrade bude dnes dostupný prostřednictvím patche, který zpřístupní technologii DLSS 2.0. Ta přinese nárůst výkonu od 30 do 75 % při nastavení „Quality“, přičemž kvalita obrazu zůstane zachována, v některých případech se dokonce zlepší.

Control dostane NVIDIA DLSS 2.0 tento týden

Control získá 26. 3. 2020 rozšíření The Foundation a s ním i patch, který ve hře zpřístupní technologii NVIDIA DLSS 2.0. Zlepší se tím kvalita zobrazení ve srovnání se zpracováním obrazu prostřednictvím původního DLSS algoritmu. Počty snímků za sekundu mohu narůst až o 75 % v závislosti na konkrétních GPU, rozlišeních a nastaveních kvality.

Užitečné odkazy:

Hráči budou Game Ready na ‘Half-Life: Alyx’, NVIDIA DLSS 2.0 pro ‘MechWarrior 5: Mercenaries’ a ‘Control’,

Společnost NVIDIA dnes vydala nové GeForce Game Ready ovladače, které optimalizované pro vysoce očekávaný VR titul Half-Life: Alyx. Do Mechwarrior 5: Mercenaries Control přibude podpora vylepšené funkce DLSS.

Ovladače jsou také optimalizovány pro Resident Evil 3 a Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint.

Game Ready ovladače jsou hráčům k dispozici v den vydání většiny hlavních titulů, nebo ještě před ním. Nabízejí optimalizaci pro co nejlepší výkon a ničím nerušený zážitek ze hraní. Všechny NVIDIA Game Ready ovladače nesou certifikaci Microsoft WHQL.

Game Ready na Half-Life: Alyx ve VR

Je velmi důležité, aby hry již v den svého vydání byly optimalizovány pro co nejlepší výkon a nabídly kvalitní zážitek ze hraní. Zvláště to pak platí pro VR tituly. Problémy s hratelností nebo chyby znemožní hráčům plně se ponořit do virtuálního světa a zkazí zážitek z VR.

Dlouhodobý program Game Ready ovladačů pomáhá optimalizovat výkon a další důležité parametry pro plynulé hraní bez trhání obrazu, mezi něž patří např. latence. Aktuální Game Ready ovladače nabídnou nejlepší herní VR zážitek z Half-Life:Alyx.

Mechwarrior 5: Mercenaries dostanou Control DLSS 2.0

NVIDIA Game Ready ovladače ve svých nejnovějších verzích často přinášejí majitelům GeForce GPU nové funkce. Aktuálně je to podpora DLSS 2.0 pro Mechwarrior 5: Mercenaries Control.

Technologie DLSS 2.0 využívá novou a vylepšenou neurální síť pro deep learning a díky tomu ve hrách zajistí nárůst ve frekvenci snímků za sekundu a zároveň skvěle vypadající a ostrý obraz. Hráči díky tomu získají rezervu ve výkonu, kterou mohou použít pro maximalizaci kvality grafického nastavení i vyšší rozlišení.

V případě zájmu o podrobnější informace o technologii DLSS 2.0 a její implementaci ve výše uvedených hrách mne neváhejte konaktovat.
Acer XB273GX je nyní G-SYNC Compatible.

Poslední novinkou je zařazení monitoru Acer XB273GX na seznam G-SYNC Compatible.

Doporučené odkazy: