Sodexo pomáhá držitelům stravenkových karet přispět k záchraně restaurací

Praha, 26. března 2020 – Restaurace patří k nejohroženějším segmentům postižených současnou krizí. Snaží se udržet nad vodou a velká řada z nich nově nabízí rozvoz nebo výdejní okénko. Aby k nim lidé našli snáz cestu, Sodexo přidalo filtr pro rozvoz a výdejní okénko do svého vyhledávače provozoven.

 „V prvním týdnu karantény klesly transakce stravenkovou kartou v restauracích přibližně o 90 %. Protože restaurace jsou pro nás klíčovými partnery, hledáme způsoby, jak jim pomoci. To nejmenší, co můžeme udělat, je dát uživatelům našich karet vědět, že mohou podpořit své oblíbené podniky alespoň touto cestou,“ vysvětluje Tereza Knířová, manažerka komunikace Sodexo Benefity.

Do akce se již zapojilo více než 650 restaurací s výdejním okénkem a jejich počet neustále roste. Všechny je možné najít na webové stránce www.mujpass.cz.

„Okamžitě po spuštění jsme zaznamenali velký zájem a sledujeme i postupný nárůst transakcí v těchto restauracích. Doufáme, že takto přispějeme společně s našimi uživateli k záchraně gastro segmentu,“ doplňuje Knířová.

Sodexo Benefity je v současnosti největší poskytovatel stravenek a stravenkových karet v České republice s nejširší sítí provozoven. Jeho partnerskou síť tvoří více než 32 000 míst.

Sodexo v České republice 

Od roku 1992, kdy Sodexo vstoupilo na český trh, poskytuje všech 2 000 zaměstnanců skupiny v ČR služby, které zlepšují kvalitu každodenního života. Sodexo nabízí firmám i institucím služby v oblastech zaměstnaneckých benefitů, motivačních programů a řešení pro veřejnou správu, ať už prostřednictvím elektronických karet a poukázek na stravování a volný čas, dárkových poukázek nebo systému na správu benefitů Cafeteria. Dále pak i služby v oblasti komplexních řešení služeb na míru u klienta (firemní restaurace a širokou škálu služeb facility managementu – správy budov, údržby mechanických zařízení a elektro, revizí, projekt managementu, úklidu a administrativních služeb).