Up Česká republika spouští Apple Pay pro platby eStravenkou

Up Česká republika spouští od června službu Apple Pay. Majitelé iPhonu či Apple Watch si tak mohou připojit svou eStravenku do aplikace a platit bezkontaktně mobilním telefonem nebo hodinkami u všech smluvních partnerů Up Česká republika, kteří přijímají eStravenku.

„Obzvlášť v posledních měsících a týdnech evidujeme stále větší zájem o platby mobilem v restauracích i při nákupu potravin. Rozhodli jsme proto rozšířit naše služby o Apple Pay, který momentálně patří i z hlediska bezpečnosti mezi preferované platební metody,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika. Využívat služby Apple Pay prostřednictvím mobilního telefonu pro platby eStravenkou lze jak v restauracích, tak na prodejnách u 13 000 smluvních partnerů Up Česká republika.

Apple Pay je jednoduchý, rychlý a bezpečný způsob placení. Přiložením iPhonu nebo Apple Watch k platebnímu terminálu klienti zaplatí bezkontaktně eStravenkou v obchodech i restauracích. Kromě toho budou moci od června využít například i platby na internetu nebo v mobilních aplikacích. Číslo nahrané eStravenky není uchováno v mobilním zařízení, díky čemuž se obchodník nedostane k žádným údajům o kartě. Apple Pay pak používá ověřování pomocí Face ID nebo Touch ID. Platba je tak zcela bezpečná a probíhá stejně rychle jako kreditní či debetní kartou.

Rychlejší peníze pro restaurace

„Cílem postupné digitalizace je nejen zrychlení a zkvalitnění našich služeb pro uživatele eStravenky, ale také pro naše partnerské restaurace a další zařízení. Více možností bezkontaktních plateb eStravenkou totiž pro ně znamená vedle menší administrace i rychlejší cashflow, který obzvlášť nyní nezbytně potřebují,“ říká Nicoletti.

Pomoci restauracím s cashflow má za cíl i další mimořádné opatření v podobě zkrácení lhůty proplácení stravenek restauračním zařízením, které společnost zavedla již dříve. Zrychlený režim proplácení papírových stravenek Chèque Déjeuner zůstává v platnosti až do odvolání. Nově se společnost zapojila i do iniciativy Oživíme Česko, která má za cíl mimo jiné podpořit návrat hostů do českých restaurací.   

Obědy zdarma jako motivace

Stejný účel má i nový věrnostní program Up Club, ve kterém společnost odměňuje časté útraty v restauracích obědy zdarma. Každý zákazník, který v jednom z 10 000 restauračních zařízeních akceptujících eStravenku zaplatí 100 Kč, získá 10 bodů. Při nasbírání 100 bodů mu připíše Up ČR na účet eStravenky 100 Kč v podobě kreditu. Prakticky tak získá každý jedenáctý oběd zdarma. 

V reakci na nouzový stav spustila společnost Up Česká republika také vyhledávač se speciální funkcí zaměřenou na restaurace, které dále fungují i v nouzovém stavu. Díky tomu mohou lidé ve svém okolí snadno najít restaurace, které vydávají jídlo přes okénko a akceptují platbu eStravenkou. Již dříve začal Up ČR spolupracovat také s e-shopy Rohlik.cz, Slevomat.cz, rozvozovou společností Dáme jídlo a službou Fruitisimo rozvoz. 

Up Česká republika s.r.o., která zahájila své působení na českém trhu v roce 1995 pod názvem
LeChèqueDéjeuner, je součástí mezinárodní skupiny Up, která dnes působí v 29 zemích celého světa. Up ČR se specializuje na zaměstnanecké benefity, ale nabízí rovněž inovativní řešení v oblasti marketingu a strategického rozvoje firem. Schopnost analyzovat aktuální situaci klientů a navrhovat a uvádět do praxe efektivní benefitní systémy a věrnostní programy, řadí společnost Up ČR k lídrům trhu určujícím trend v této oblasti. Více informací o společnosti na www.upcz.cz.