Pandemie koronaviru silně ovlivnila trh práce a výrazně se podepsala na provozu firem. Mnoho z nich zareagovalo na změny trhu a vládní omezení přesunem podnikání do online sféry, což výrazně posílilo sektor e-commerce společně s dodavateli e-shopových řešení. Společnost NetDirect například získala za poslední čtvrtrok více než 500 nových klientů a do konce roku chce překonat obrat 80 milionů korun.
NetDirect získal za čtvrtletí více než 500 nových klientů
Pandemie koronaviru nezastavila ani dodavatele e-shopových řešení. Jedním z nich je společnost NetDirect, která dokázala za poslední tři měsíce získat i díky krabicovému řešení FastCentrik více než 500 nových klientů.
Zájem je zejména o jejich krabicové řešení, které si díky možnosti rychlého spuštění a finanční dostupnosti získalo přízeň mnoha podniků a podnikatelů. Zvýšená poptávka ovšem vzniká i po dalších e-shopových produktech, jako je například NetDirect řešení na míru.
„Každý den zprovozníme několik krabicových řešení a souběžně pracujeme na čtyřech až pěti velkých implementacích na míru,“ komentuje vývoj situace ředitel společnosti NetDirect Daniel Lupinski.
České e-shopy si polepšily
Koronavirová pandemie měla pozitivní dopad nejen na dodavatele e-shopových řešení, ale také na samotné e-shopy. Podle průzkumu NetDirect pouze 10 % majitelů e-shopů navýšilo rozpočty do marketingu, zatímco více než polovina dotazovaných rozpočty snížila či úplně pozastavila. Co bylo příčinou?
„V mnoha případech proto, že nestačila odbavovat zákazníky, a tak byla donucena zastavit veškeré kampaně. Jako náš nový klient Evency, eventová agentura prodávající roušky a merchandising předních hvězd rappové scény,“ vysvětluje Daniel Lupinski.
Podle ředitele NetDirectu je zřejmé, že trh e-commerce neustále roste. Největšího úspěchu si však užívají pouze některé firmy. „Vítězí větší, připravenější a také odvážnější společnosti,“ doplňuje Lupinski.
Vize překonat obrat 80 milionů korun
I přes dopady pandemie má NetDirect ambiciózní cíl – překonat obrat 80 milionů korun. „Situace kolem COVID-19 nás trochu zpomalila, ale máme před sebou ještě půl roku a věřím, že plánovaného cíle dosáhneme nebo se mu minimálně přiblížíme,“ upřesňuje vyhlídky Daniel Lupinski. O tom, zda se to podaří, jistě brzy uslyšíme.