Bistro Social získalo prestižní statut Facebook Marketing Partner

Agentura ze sítě Dentsu Aegis Network se tak zařadila po bok globálních agentur, které mají k dispozici prémiovou podporu ze strany největší sociální platformy světa 

Praha – Dlouholetá spolupráce marketingové agentury Bistro Social ze sítě Dentsu Aegis Network a největší social media platformy Facebook vyústila v získání prestižní certifikace. Pro agenturu a její klienty to znamená především rozšíření možnosti spolupráce, přednostní přístup k novým produktům a speciální zákaznickou podporu přímo od Facebooku.

„Když jsme před šesti lety s Honzou Galgonkem agenturu zakládali, bylo naším společným cílem vybudovat nejlepší specializovaný tým na trhu. Uznání přímo ze strany Facebooku vnímáme jako signál, že jdeme správnou cestou,“ říká Managing Director Bistro Social Ondřej Pavelek. 

Agenturní tým navíc získá přístup k pravidelným Blueprint certifikacím, odborným eventům a analytickým nástrojům požívaným nad rámec běžných služeb. V současné době spravuje kampaně více než osmdesáti značkám na evropských trzích v celkovém objemu přesahujícím pět milionů euro ročně.

O skupině Dentsu Aegis Network:

Skupina Dentsu Aegis Network jako součást japonské Dentsu Inc, sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur, Vize Dentsu Aegis Network je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace, Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni, Se sídlem v Londýne Dentsu Aegis Network operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 40 tisíci specialisty, V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra, www,dentsuaegisnetwork,com