Na pozici ředitelky korporátní komunikace a udržitelnosti Vodafonu od srpna 2020 nastupuje Zuzana Holá

3. srpna 2020  – Zuzana do Vodafonu přichází ze společnosti Lidl, kde působila 4,5 roku jako tisková mluvčí a vedoucí oddělení firemní komunikace. Ve Vodafonu povede tým externí i interní komunikace a bude odpovědná za udržitelné podnikání firmy.

„Vodafone je velmi otevřená a komunikativní společnost, která je nejen v oboru telekomunikací lídrem v odpovědném podnikání, prosazování rovného přístupu, diverzity a ohleduplnosti k životnímu prostředí. Chová se tak nejen vůči svým zákazníkům, ale v první řadě vůči všem svým zaměstnancům. Společně s Vodafonem věřím, že technologie nám pomáhají zlepšit naši budoucnost a že otevřený 

a lidský přístup je něco, co Vodafone charakterizuje a zároveň odlišuje“, říká Zuzana Holá. 

Zuzana byla v Lidlu zodpovědná i za krizovou komunikaci, produktové PR a kanály sociálních médií. Před příchodem do Lidlu pracovala 15 let pro vydavatelství Mafra. Vystudovala germanistiku 

na Karlově univerzitě a poté historii a německou novodobou literaturu na Univerzitě v Hagenu. Kromě němčiny mluví anglicky a ve volném čase se věnuje rodině, psovi, trénování moderní gymnastiky a chození po horách.  

Vedoucím externí komunikace a tiskovým mluvčím Vodafonu je nadále Ondřej Luštinec a jeho zástupkyní Kateřina Šantorová.

O Vodafone Czech Republic

Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice poskytuje služby více než 3,9 milionu zákazníků. Od roku 2007 přináší komplexní telekomunikační služby pro firemní zákazníky prostřednictvím řešení Vodafone OneNet a nyní provozuje přes 1,5 milionu firemních SIM karet. Po integraci UPC Česká republika v červenci 2019 se Vodafone rozrostl o 1,5 milionu domácností připojených k síti nové generace, která poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, půl milionu zákazníků kabelovou televizi a dvě stě tisícům uživatelů pevné telefonní služby. Vodafone už několikrát dostal ocenění Best in Test za kvalitu hlasových služeb a datových přenosů na základě testů provedených společností umlaut (dříve P3). Aktuálně pokrývá jeho mobilní síť LTE přes 99 % populace ČR. Zároveň Vodafone nabízí pevné připojení k internetu, a to 99 % českých domácností. Kromě toho na podzim 2017 pokryl Českou republiku speciální sítí úzkopásmového internetu věcí NB-IoT a v prosinci téhož roku spustil komerční provoz. Vodafone se řídí dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, hlásí se ke globálním Cílům udržitelného rozvoje (SDGs) a prostřednictvím technologií mění budoucnost k lepšímu. Vodafone chce dál přispívat k digitální společnosti, která bude pestrá a otevřená všem bez rozdílu věku nebo pohlaví, a zavázal se do roku 2025 zlepšit život miliardě lidí. Zaměstnanci firmy věnují ročně dobrovolnickým aktivitám více než 7500 hodin prostřednictvím Nadace Vodafone. Ta se za 14 let od svého založení dostala mezi nejdůležitější podporovatele a investory do technologických sociálních inovací, které zlepšují život společnosti a znevýhodněných skupin. Vodafone přispívá i k ochraně životního prostředí – do pěti let chce snížit environmentální dopad svého podnikání na polovinu.  Více informací na www.vodafone.cz.