Check Point Software Technologies

Již poosmé budou mít čtenáři deníku Blesk a Nedělního Blesku možnost denně vyhrát ve hře Trhák. Od pátku 11. září po dobu jednoho měsíce naleznou každý den na titulní straně kupon, po jehož odtržení ihned zjistí, zda získali jednu z více než tří milionů výher nebo slev, kterých je v této řadě nejvíce v historii. Peněžité výhry v celkové hodnotě téměř 3 miliony korun, nepeněžité výhry v celkové výši skoro 106 milionů korun a slevy na nákupy, které dosahují celkové hodnoty v řádu stovek milionů korun.

Prakticky to znamená, že téměř každý druhý kupon obsahuje výhru nebo slevu. Partnery akce jsou tentokrát CineStar, Mall.cz, KFC, KetoDiet, FlixBus, BLESKmobil, BLESK LÉKÁRNA a Blesk.cz PREMIUM. Finanční výhry v hodnotách 50, 100, 200, 500, 1000 a 5000 Kč budou vypláceny na jakékoli pobočce České pošty po celou dobu trvání hry. Nově bude možné již přímo po odtrhnutí kuponu vyhrát 50 000 Kč na ruku, tato výhra bude předána poté, co výherce kontaktuje dle instrukcí na kuponu Czech News Center a. s. a po zkontrolování potřebných náležitostí. 

Ten, kdo nevyhraje, ale i ten, kdo vyhrál a chce soutěžit dál, se může zaregistrovat do Denní hry, ve které získá druhou šanci na výhru. Novinkou této řady Trháku je možnost v Denní hře získat kromě výhry až 50 tisíc korun na ruku i další výhry, kterými jsou bonusový kredit BLESKmobil v hodnotě 1000 Kč, dárková karta do KFC v hodnotě 5000 Kč a poukázka na nákup do KetoDiet v hodnotě 5000 Kč. Čísla vítězných kuponů pro daný den budou zveřejněna každý den ve 20.00 na Blesk.cz.

Hra Trhák se neustále drží svého claimu „TRHNI A VYHRAJ!“, charakterizujícího hlavní principy hry: jednoduchost, rychlost a atraktivitu – přesně to, co čtenáři na Trháku milují. 

Hra bude podpořena masivní kampaní, která zahrnuje vedle media mixu printových a on-line médií z portfolia Czech News Center a. s. také spoty na všech hlavních TV stanicích, plošnou kampaň v nejsilnějších českých rádiích, outdoor (billboardy, polepy autobusů a tramvají, POS materiály u největších prodejců tisku) a samozřejmě kampaň na sociálních sítích, která je v tomto kole hry ještě posílena. 

Hra Trhák deníku Blesk startuje v pátek 11. září 2020 a potrvá do neděle 11. října 2020 včetně.

CZECH NEWS CENTER a. s. je lídrem na českém mediálním trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje miliony čtenářů tisku a návštěvníků internetu.Stovky tisíc dalších uživatelů využívají ostatní digitální produkty, služby a aplikace CNC.