Adform představuje novou technologickou platformu pro moderní digitální marketing Adform FLOW

Ad tech leader podle žebříčku Gartner přináší plně integrovanou technologickou platformu pro exekuci digitálních kampaní, která si klade za cíl dosahovat lepších výsledků pro zadavatele reklamy a agentury.

Společnost Adform, provozující jedinou nezávislou globální technologickou platformu pokrývající všechny aspekty řízení digitálních kampaní, dnes představila svůj nový produkt nazvaný Adform FLOW. Zcela nová platforma se vyznačuje intuitivním designem, který umožňuje marketérům snazší plánování, nákup a mediální aktivaci. DSP, DMP, SSP, DCO a ad server jsou nyní propojeny v jedné platformě. Adform FLOW rovněž poskytuje augmentovanou inteligenci ke zlepšení byznysových cílů díky využití výjimečné uživatelské zkušenosti a pokročilému propojení lidí a strojového učení.

Adform FLOW se skládá z následujících částí:

  • Bezproblémová uživatelská zkušenost ve všech aspektech kampaně a digitálních mediálních kanálech
  • Software as a service technologie (Saas), která poskytuje pokročilou kontrolu a flexibilitu včetně modulárního napojení přes API ve spojení s možností mít pod kontrolou náklady skrze platby, které jsou závislé na rozsahu využití
  • Řešení připravené na konec cookies třetích stran a na širší využití first-party dat
  • Mediální nezávislost spojená s tím, že nemá kontrolu nad žádnými médii nebo daty, což vede k minimalizaci rizika konfliktů

Výzkum realizovaný společností Adform ve spolupráci s agenturou Dynata, do kterého bylo zapojeno více než 1 000 marketérů ukázal, že téměř ¾ z nich (74 %) si přeje, aby k efektivní správě kampaní mohli používat jedinou platformu. Podle jejich názoru k hlavním výhodám takového řešení patří datová optimalizace, nákladová efektivita a kontrola.

Práce na Adform FLOW trvaly více než tři roky a stavěly na více než dvou desetiletích inovací, daly vzniknout technologii stvořené pro moderní marketing, která je nezávislá a integrovaná a dává marketérům lepší kontrolu nad jejich daty, což bylo s dřívějšími řešeními těžko dosažitelné. Platforma Adform FLOW je flexibilní, transparentní, bezpečná a umožňuje bezproblémovou správu kampaní.

Digitální marketéři se dlouhou dobu museli vypořádávat s neefektivností, která vyplývala z používání mnoha marketingových a reklamních technologických řešení. Současná ekonomická situace nutí firmy, aby se s těmito neefektivitami ještě rychleji vypořádali. Některé firmy fungují v rámci tzv. walled gardens, jiné si zase z dostupných technologií vybíraly jen určité části a snažily se je vzájemně propojovat, což ale často vedlo k tomu, že tyto jednotlivé dílčí technologie mezi sebou nedokázaly efektivně spolupracovat. Adform FLOW nabízí komplexní kombinaci dílčích technologií, ale současně do toho vkládá jednoduchost použití a efektivitu, které jsou typické pro walled gardens.

“Moderní marketéři potřebují ucelené řešení, které je přizpůsobitelné jejich potřebám. Jsme si jisti, že našim klientům výrazně pomůžeme, pokud jim umožníme, aby mohli dělat více, než na co byli zvyklí dříve,” říká Troels Jensen, CEO Adformu.

“Adform je jedinou nezávislou, plně integrovanou marketingovou platformou a nabízí transparentnost, soukromí a vlastnictví dat. Tím, že je schopný se vypořádat s těmito výzvami, mohou klienti profitovat z unikátní architektury platformy Adform FLOW a mohou dosahovat výrazně lepších výsledků,” doplňuje Jensen.

“Těší nás, že jsme mohli být partnerem při vývoji nového rozhraní již od samého počátku. Vnímáme to jako nadstandardní přístup ze strany Adformu. Společné konzultace a testování nám v agentuře adopci nového moderního rozhraní velmi usnadnily. Oceňuji zejména skutečnost, že Adform FLOW nabízí možnost mít personalizovaný dashboard. Jsem přesvědčen, že je to krok správným směrem,” prozrazuje Jan Běhounek, Programmatic Media Director mediální agentury Red Media patřící do skupiny Publicis Groupe.

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.

Více informací se dozvíte na www.adform.com.