Ogilvy Consulting řídí Jiří Jón

Praha, 29. září 2020 – Ogilvy na českém trhu rozjíždí consultingovou divizi. Vede ji Jiří Jón (33).

Ve své nové pozici Consulting Director se bude Jiří Jón věnovat rozvoji byznysových příležitostí pro nové i stávající klienty Ogilvy Consulting ve třech oblastech: budování a architektura značek, definování růstových strategií a digitální transformace. V rámci růstových strategií se tým Ogilvy Consulting zaměří na tvorbu go-to-market a marketingových strategií, nové distribuční modely včetně produktového a service developmentu a vytváření to-end zákaznických řešení.  

Pražský tým Ogilvy Consulting v čele s Jiřím Jónem úzce spolupracuje s globálním týmem Ogilvy Consulting a využívá při své práci know-how z oblasti behaviorálního marketingu a s ním související zákaznické a brandové zkušenosti. Jiří je držitelem mezinárodního certifikátu IPA Eff Test v oblasti prokazování marketingové efektivity.

Jeho výrazným přičiněním agentura ve dvou uplynulých ročnících ovládla ceny EFFIE, a stala se tak nejefektivnější komunikační agenturou na českém trhu. Mezi jeho nejvýraznější výsledky na poli klientské práce patří supervize online komunikační strategie pro IBM na 11 trzích, nastavení positioningu značek Calibra a Margot, strategie komunikačních kampaní pro Dr.Max a pro Český statistický úřad (Sčítání lidu, domů a bytů). 

Jiří Jón působí v Ogilvy od roku 2017, nejdříve na pozici Senior Planner a později Senior Strategic Planner. Pomáhal vybudovat a dohlíží na fungování týmu stratégů českého Ogilvy. Kariéru začal studiem Reklamy a Chování spotřebitelů na Univerzitě v Murcii v rámci výměnného pobytu, na Boston University získal v oboru reklamy magisterský titul. Před příchodem do Ogilvy působil v agenturách VCCP a Nydrle. Od roku 2018 vyučuje předmět Úvod do online marketingu na VŠKK, ke kterému rovněž vytvořil skripta.

Více o nás a naší práci:

Web: www.ogilvy.cz Facebook: @OgilvyCzech Instagram: @weareogilvy