Niceboy mění vizuální identitu

Praha, 5. října 2020 – Značka Niceboy mění své logo, obaly i komunikaci napříč médii. Spolu s tím, jak od roku 2016 neustále roste a rozšiřuje portfolio svých výrobků, rozhodla se posunout svou vizuální identitu blíž svým zákazníkům. 

Naší nejsilnější cílovou skupinou jsou mladí lidé, jejichž svět je plný módy, barev, individuality. Právě takový je nový vizuální styl značky,“ vysvětluje aktuální změnu marketingový ředitel značky Niceboy Jan Trnka.


Noční výkop

Kampaň odstartovala netradiční guerillová akce: několika pražským sochám se objevila v noci na 2. října na hlavě bezdrátová sluchátka Niceboy. Značka na Instagramu vyzvala své fanoušky, ať si pro ně běží. „Naši fanoušci, pro které je Niceboy love brandem, jsou mladí, mají rádi adrenalin, nesnášejí nudu ani stereotyp. Proto by měla být reklama zamířená na ně akční, musí je vtáhnout do hry. Platforma sociální sítě spojená s akcí v reálném světě je pak dokonalým mixem pro dobrou zábavu,“ dodává Trnka. 


Link na video z akce:

Barvy a tanec

Kampaň je dynamická a vizuálně výrazná. Propojuje mladé lidi, tanec, jasné barvy a bezdrátovou elektroniku. Je kosmopolitní a svěží. Koncept kampaně pochází z kreativního oddělení značky Niceboy.

Link na promo video:

Pod novým heslem

Novým sloganem značky Niceboy je It’s Your Day. „Hledali jsme komunikační koncept a zároveň i claim kampaně, který bude jednoduchý, i v evropském kontextu srozumitelný a vyjádří to, co produkty Niceboy přinášejí: díky nim si uděláte den podle svého. A to bez limitů,“ doplňuje Jan Trnka.

Dlouhodobá kampaň s heslem It’s You Day bude k vidění v outdooru, printu a on-line. Majitelé společnosti se navíc netají tím, že značka Niceboy pod sebe brzy přibere novinky z dalších segmentů. 

O značce Niceboy

První produkty uvedla značka Niceboy na evropský trh v roce 2016. Od té doby se stala úspěšnou nejen u nás, ale i v osmi dalších zemích v Evropě. Ve vybraných kategoriích zaujímá přední příčky v prodejích a je jedním z lídrů na trhu.

Mezi produkty značky Niceboy patří akční kamery, autokamery, různé typy sluchátek, přenosné reproduktory, fitness náramky a další. Ucelená řada gamingového vybavení ORYX se ihned po uvedení stala na našem trhu bestsellerem.

Značka Niceboy je hrdým partnerem České fotbalové reprezentace pro roky 2020-2021.