Společnost Lidl představí své dodavatele

Dnešním dnem zahájila společnost Lidl kampaň s názvem Nejvyšší kvalita od českých dodavatelů. Každý týden bude představen jeden známý český dodavatel, který dodává své výrobky do našich 261 prodejen Lidl po celé České republice. V nadcházejících týdnech se mohou naši zákazníci těšit na představení celkem 5 dodavatelů. 

Prvním dodavatelem, který se představí již v tomto týdnu, je kladenská pekárna La Lorraine. Pekárna produkty peče výhradně z české mouky s tradicí již 25 let. Moderní technologie a přísné hygienické podmínky zaručují, že první, kdo s pečivem manipuluje, je až konečný zákazník v prodejně Lidl. V našich obchodech poté naleznou zákazníci známe výrobky, jako jsou například cereální kaiserky, kornbagety,  dýňové kostky či sladké pudinkové šneky.  

„Dodavatelé budou každý týden představeni v letáku, na webu společnosti i na sociálních sítích. V neposlední řadě byly natočeny speciální spoty, které poběží po dobu kampaně v televizi. Průvodcem kampaní se opět stal herec Marek Vašut, který je s Lidlem spojen již několik let“ uvedl jednatel společnosti Michal Farník. 

V následujících týdnech se mohou zákazníci těšit na představení dalších 4 dodavatelů a dozvědět se tak, kdo stojí za kvalitou výrobků Lidlu. Postupně bude představen dodavatel cukrovinek Mocca, Mlékárna Stříbro, výrobce destilátů Rudolf Jelínek a Předměřické brambory. 

O společnosti 

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 261 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

http://www.facebook.com/lidlcesko

http://www.instagram.com/lidlcz

http://www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem