Zalando investuje do zákaznického zážitku a majetkově vstupuje do Fision, švýcarského vývojáře mobilní aplikace na skenování postavy

  • Zalando znásobuje snahy týkající se klíčové výzvy módního průmyslu – odhadnout správnou velikost tak, aby zákazníkovi seděla
  • Společnost se v rámci zajištění toho nejlepšího zákaznického zážitku i nadále technologicky inovuje
  • Byly položeny základy pro technologický hub v Curychu

BERLÍN, 16. ŘÍJNA 2019 // Zalando SE, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, dnes uskuteční další strategickou investici do inovací v rámci zlepšení zákaznického zážitku. Jedná se o akvizici softwarové společnosti Fision se sídlem v Curychu. Inovativní aplikace firmy Fision, s funkcemi skenování postavy a virtuální kabinky, využívá nejmodernější technologii počítačového vidění. Tímto způsobem pomáhá spotřebitelům snadno a předem zjistit, jak jim oblečení padne.

O společnosti Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 34 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.