Krize jako příležitost – Student Agency a RegioJet posílí výrazně digitalizaci služeb a nabírají odborníky na digitalizaci

Student Agency a RegioJet přicházejí s úpravou strategie v obsluze a komunikaci se zákazníky. V reakci na COVID 19 a omezení s ním spojená se holding rozhodl zareagovat úpravou a vylepšením stávajících webů a aplikací, přijde také s novými řešeními, do kterých se promítne digitalizace. Zákazníci si budou moci objednat bezkontaktně více služeb. Ve spojích pak například bude také virtuální vzdálená stevardka. Projekt digitalizace má probíhat v následujících dvou letech.  

RegioJet a Student Agency se v krizi rozhodly investovat do předních odborníků na trhu digitalizace. Cílem je v následujících dvou letech realizovat zásadní změny v digitálních produktech firem ve skupině tak, aby se firma stala vyzyvatelem a lídrem celého trhu ve střední Evropě. 

Nové oddělení Digitálního produktu vede Petr Beťák; firma nabírá další odborníky na tvorbu a strategii digitálních produktů

V rámci holdingu vzniká nové oddělení Digitálního produktu, do jehož čela nastoupil expert na digitalizaci služeb Petr Beťák, který v minulosti vytvářel digitální produkty pro značky jako Home Credit, Seznam nebo Sazka. V holdingu postupně vznikne kompletní digitální tým složený ze specializovaných odborníků se špičkovým know-how v oblasti digitalizace. Firma si od nového týmu slibuje vylepšení stávajících webů a aplikací, navíc chce přinést nové služby, které budou jedinečné na českém i středoevropském trhu. 

“Firma ukázala, že dokáže využít současnou situaci jako příležitost – třeba vlaky do Chorvatska. Celý obor cestování a transportu nyní prochází proměnou. Vidíme to z chování uživatelů a zákazníků. Chceme tomu jít naproti, zlepšit stávající weby a aplikace, vytvořit nové funkcionality a produkty, které nás posunou digitálně výrazně vpřed. Abychom toho dosáhli, musíme získat kvalitní lidi a investovat do nich. Chceme jim dát příležitost vytvářet v unikátním spojení RegioJetu a Student Agency opravdu jedinečné projekty, které se stanou vyzyvatelem celého trhu ve střední Evropě.” říká Petr Beťák, ředitel digitálních produktů Student Agency a RegioJet.

Společnost již začíná s realizací konkrétních projektů v oblasti digitálních produktů. Příkladem jsou úplně novinky, které reagují na současnou situaci a rychle řeší potřeby zákazníků i bezpečností opatření. 

Vzdálená virtuální stevardka

Už v prvním čtvrtletí příštího roku se zákazníci RegioJetu setkají se vzdálenou a virtuální stevardkou, která zajistí zákaznický servis prostřednictvím obrazovek, které má RegioJet ve svých autobusech a vozech Astra na svých vlakových spojích. S virtuální stevardkou budou zákazníci v kontaktu také prostřednictvím svých mobilních zařízení. Koncept vzdálené virtuální stevardky spustí RegioJet s příchodem nových autobusů do flotily, které RegioJet plánuje pořídit v příštím roce, a které by měly znamenat další výrazný posun ve službách v autobusové dopravě. 

Virtuální stevardka se s cestujícími spojí prostřednictvím audiovizuální technologie zabudované v sedačkách nebo prostřednictvím jejich chytrých telefonů a poskytne cestujícím informační a další servis. Upozorní je na důležitá bezpečností opatření a bude s cestujícími v kontaktu také v případě mimořádností či zpoždění. Pomůže jim také s objednáním občerstvení nebo návazných služeb. Podobně se počítá s využitím stevardky také ve vlacích – ve vozech Astra, které jsou vybaveny audiovizuální technikou. 

Microsite http://www.kammuzu.cz jako reakce na Covid období

RegioJet a Student Agency v současnosti spustili dvě aktivity, které mají Čechům pomoci v cestování. Portál www.kammuzu.cz přináší semafor nejoblíbenějších destinací a informace o možnostech vycestování. Uživatelé zde najdou nejen přehledné informace o podmínkách vycestování, (například, zda je v dané destinaci potřeba test na covid), ale také nejlevnější vlakovou, autobusovou nebo leteckou dopravu, ubytování a zájezdy. Informace se zde aktualizují a doplňují podle vývoje pandemické situace, zájmu a sezónnosti.  V druhém případě RegioJet pomocí microsite zprostředkovává svým zákazníkům nejzajímavější události v městech po celém Česku, do kterých jezdí svými vlaky a autobusy. Zde RegioJet spojil síly se startupem Víkendo a společně na regiojet.vikendo.cz umožňují lidem filtrovat události podle místa, data a zamýšlených aktivit. Z výběru je možné ihned zakoupit nejvýhodnější vlakovou nebo autobusovou jízdenku. 

“Cílem obou aktivit je pomoci všem, kteří chtějí cestovat po světě nebo v Česku. Chápeme, že je složité zorientovat se v nařízeních, slepých mapách a dlouhých seznamech, které se mění ze dne na den. Snažíme se našim zákazníkům zprostředkovat informace, které jsou pro ně důležité a pomohou jim k nákupu výhodných jízdenek, letenek či dovolené,” dodává Petr Beťák, ředitel Digitálních produktů Student Agency a RegioJet. 

Multifunkční aplikace a cestovatelský účet

Budoucí aplikace RegioJetu a Student Agency přinese zákazníkům nové možnosti na jednom místě. Bude kombinovat služby obou společností a nabízet všechny druhy dopravy a v jednu chvíli bude schopna obsloužit potřeby zákazníků v globálním cestování.  Pro zákazníka nebude problém zarezervovat si cestu z bytu v Ostravě až třeba do Honolulu – v kombinaci auto, vlak, autobus na letiště, letadlo, loď a tak dále. Všechny informace o cestě uvidí na svém displeji a bude moct využívat celou řadu doplňkových služeb, bonusů a výhod.