Vánoční TV kampaň SodaStream odstartuje v listopadu

SodaStream, přední světový specialista na přípravu domácí perlivé vody, spustí v druhé polovině listopadu televizní a internetovou kampaň. Se dvěma spoty, které přinesou předvánoční inspiraci na výrobu perlivé vody v pohodlí domova, se diváci setkají na kanálech Nova Group a Prima Group, podpora spotů proběhne v rámci sociálních sítích Facebook, YouTube a Instagram. Kampaň se nese v humorném duchu s „ještěrkou“ a robotem.

Od 18. listopadu 2020 budou na stanicích skupin Nova Group a Prima Group, s podporou sociálních sítí Facebook, YouTube a Instagram, vysílány dva patnáctivteřinové spoty, které se nesou v žertovném duchu. 

V prvním spotu s chaotickým robotem dostanou diváci tip na jedinečný dárek, který nezklamal 99 % obdarovaných. Výrobník se nabízí jako šikovné řešení oproti nezvladatelnému robotovi, který se vymkne kontrole a při přípravě nápojů způsobí více škody než užitku.

Druhý spot připomíná elegantní možnost, jak mít doma perlivou vodu, bez nutnosti opakovaných návštěv obchodů nebo dovozu tun lahví. Spot ukazuje, jakou spoušť by dokázala způsobit zásilka celé palety balených vod dovezených vysokozdvižným vozíkem neboli „ještěrkou“. Oproti tomu s výrobníkem SodaStream ušetříte jak čas, tak místo, ale hlavně i náklady za opravu poničeného domova.

SodaStream doplňuje televizními spoty podzimní rozhlasovou kampaň. Jak Michal Panis, manager značky SodaStream v ČR, vysvětluje: „Letošní přípravy na Vánoce bohužel nemohou probíhat tak, jak jsme byli v minulosti zvyklí, a je třeba dbát zvýšené opatrnosti. Produkty SodaStream znamenají pohodlnou přípravu perlivé vody v bezpečí domova a ušetří lidem námahu a cestu do přelidněných míst. Právě v této době jsou tak ideálním tipem na skvělý dárek pro blízké a milované, které chceme chránit před rizikovými situacemi. Proto se i my snažíme připomenout jinou cestu k perlivé vodě, bez nutnosti osobní návštěvy obchodů.

Spoty vznikly v Izraeli a ústřední postavou je herečka a zpěvačka Sarah Catherine Hook. České verzi propůjčila hlas René Slováčková.

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystaný v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami, co do počtu vypitých litrů. *

Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,57 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. 

Kromě svého pohodlí navíc používáním každého jednoho výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdnými PET lahvemi od nápojů.

Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.