Alza odstartovala největší Black Friday v historii

Praha, 11. listopadu 2020 – Alza.cz dnes zahájila vánoční sezonu spuštěním největšího Black Friday v historii. Jedničce na trhu se do něj podařilo zařadit nabídku téměř 10 000 položek. Vůbec poprvé je mezi nimi i zboží partnerů z programu Alza Dropshipment. Připraveno je tak více než 1,3 milionu kusů zboží v hodnotě přesahující jednu a půl miliardy korun.

Black Friday představuje pro Alzu ostrý start vánoční sezony. Firma do něj připravila dosud nejrozsáhlejší nabídku více než deseti tisíc produktů napříč celým svým portfoliem. V nákupní akci je zahrnuto o 50 % více položek než loni, a ve srovnání s rokem 2016 je růst více než šestnáctinásobný. Zboží v hodnotě přes 1,6 miliardy korun nabízí e-shop svým zákazníkům nejen v Česku, ale i na Slovensku, v Maďarsku, v Rakousku, Německu a Velké Británii. 

„Letos poprvé jsme do zákaznicky oblíbené nákupní akce Black Friday zahrnuli i položky z partnerského prodeje Alza Dropshipment, díky kterému mohou ostatní e-shopy nabízet své zboží přímo na Alza.cz,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva. Jedná se o produkty ze segmentů auto-moto, hobby a zahrada, hračky či sport. Poprvé je také v Black Friday prémiový alkohol s nabídkou téměř sta produktů světových značek, mezi kterými nechybí Jack Daniel’s, Johnnie Walker, Jim Beam, Diplomático, Zacapa, Don Papa, Baileys, GlenDronach, Laphroaig nebo Bushmills. 

Kromě tradičních vánočních dárků, mezi které patří hračky značek Lego nebo Mattel, připravil e-shop také širokou nabídku z oblasti IT a elektroniky. V Česku a na Slovensku se očekává velký zájem o pomocníky do domácnosti, jako jsou vysavače, nebo o široký výběr kávovarů doplněný o kávu zrnkovou i v kapslích různých značek. Zastoupeny jsou i stále populárnější kategorie hobby a zahrada, sport a outdoor s kompletním vybavením pro zimní sporty i domácí fitness či auto-moto, drogerie a beauty a stejně tak sortiment pro čtyřnohé mazlíčky. 

Firma se od léta připravovala na to, aby veškeré předvánoční objednávky byla schopná zákazníkům bezpečně doručit. Skokově proto rozšířila síť bezkontaktních výdejních schránek, Alzaboxů. Celkově jich nyní provozuje více než 530, z toho přes 350 v České republice, téměř 140 na Slovensku a 30 v Maďarsku. V době panující pandemie se totiž osvědčují jako jeden z nejbezpečnějších způsobů doručení. Naprosto bezkontaktní vyzvednutí trvá pouhých pár sekund a schránky se při každém závozu dezinfikují. 

Těm, kteří dávají přednost osobnímu vyzvednutí zboží na pobočkách, firma jako nejrychlejší a nejbezpečnější cestu doporučuje využívat mobilní aplikaci. Zákazník dá e-shopu jejím prostřednictvím vědět, že se chystá zásilku vyzvedávat, aniž by musel využívat terminál a přímo vcházet do pobočky. Aplikace vystaví místo tištěného papírku elektronické pořadové číslo a informuje o výdejním místě, kde lze objednávku převzít. 

Více informací:

Black Friday v ČR: https://www.alza.cz/black-friday 

Black Friday v SR: https://www.alza.sk/black-friday 

Black Friday v HU: https://www.alza.hu/black-friday