Zalando ve své sváteční kampani „Brzy se znovu obejmeme“ hládá optimismus a pozitivní budoucnost

BERLÍN, 11. LISTOPADU 2020 // Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, se letos o svátcích zaměřuje na projev lidské pospolitosti a solidarity: objetí. Na sklonku roku plného nejistoty a odloučení se lidská pouta zdají být důležitější než kdy dřív a nová sváteční kampaň „Brzy se znovu obejmeme“ se snaží probudit pocit optimismu a naděje napříč Evropou.

Centrálním bodem kampaně je série portrétů objetí, intimních a emotivních momentů zachycených dokumentární a portrétní fotografkou Sarah Blais. Portréty pak doplňuje dojemný film „100 let objetí“ pod vedením světově proslulého vizuálního vypravěče Vincenta Haycocka za doprovodu písně „Godspeed“ legendárního hudebníka Franka Oceana.

Jednoduchost a citová angažovanost objetí dýchá z celé kampaně. Ať už jde o přátele jdoucí ruku v ruce, dceru objímající svého staršího otce nebo páry všech věkových skupin, pohlaví a orientace – všichni protagonisté jsou skuteční lidé, kteří se odchylují od tradiční inscenované módní kampaně s modely a soustředí se na poselství naděje do budoucnosti – na moment, kdy budeme moci znovu obejmout své blízké.

Hlavní myšlenka naší sváteční kampaně, tj. lidské spojení, se odráží ve způsobu, jakým spolupracujeme s našimi zákazníky. Naší strategií je soustředit se především na sociální sítě, což nám umožňuje se s nimi spojit a komunikovat prostřednictvím relevantních příběhů, s nimiž se mohou ztotožnit,“ říká Barbara Daliri, Senior Vice President Sales & Marketing ve společnosti Zalando. „Bylo pro nás podstatné adresovat výjimečné okolnosti a nejistotu tohoto svátečního období a zároveň s naší komunitou sdílet pocit naděje a očekávání chvíle, kdy se budeme znovu smět potkávat s našimi nejbližšími,“ dodává.

Kampaň byla zahájena 1. listopadu a poběží dva měsíce. Počáteční „teasing“ fáze měla vzbudit zájem a podnítit diskuzi. Během této etapy se v mnoha evropských městech objevily velké nástěnné malby, tzv. muraly, bez viditelného brandingu. Muraly ukazovaly dvě postavy v objetí, přičemž jedna z postav chybí, je z ní vidět pouze obrys a pod ním otázka „Kdy se znovu obejmeme?“.

8. listopadu Zalando odhalilo svoji tvář a hlavní optimistické sdělení kampaně: „Brzy se znovu obejmeme.“ Toto poselství naděje se promítá v mnoha formátech: od nástěnných maleb přes všechny reklamní, digitální a sociální kanály, včetně Haycockova filmu „100 let objetí“ a portrétů Sarah Blais, OOH, DOOH a vlastních sociálních kanálů širokého a jejího různorodého obsazení. 360° kampaň byla vytvořena ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly Berlin a objeví se na všech 17 evropských trzích, na kterých Zalando působí.

Veit Moeller, Executive Creative Director agentury Anomaly Berlin, dodává: „Tato jednoduchá, ale silná kampaň je příslibem do budoucna. Cílem bylo sloupnout všechny vnější vrstvy spojené s obdobím svátků a identifikovat ten nejprostší a nejznámější symbol lidského spojení: objetí. Natočit kampaň po celém světě během globální pandemie zcela na dálku bylo jedinečnou výzvou a máme radost, že zrovna my můžeme světu předat zprávu společnosti Zalando.

Film natáčeli čtyři režiséři v Nigérii, Vietnamu, Itálii, Mexiku, Švédsku a Německu a výslednou podobu poskládal dohromady Vincent Haycock. Každý film vypráví příběh jednoho objetí* a všechny je spojuje jednotný vizuální styl a nálada, což umožnilo sestříhat je všechny zvlášť nebo poskládat dohromady. Dojemnou náladu celého filmu doplňuje píseň „Godspeed“ Franka Oceana, která hudebně ztělesňuje pocit sounáležitosti a lidského spojení.

#wewillhugagain

@Zalando

Poznámky pro editory:
*Veškerý fotografický a video obsah byl pořízen v souladu s vládními pokyny ke COVID-19, konkrétními pro každou zemi v době natáčení. Všechna bezpečnostní opatření byla během natáčení po celém světě dodržována a bylo zajištěno, že každá osoba podílející se na natáčení tato bezpečnostní opatření respektuje. Všichni modelové jsou skutečně příbuzní, páry nebo přátelé, kteří žijí společně a bylo jim proto dovoleno objímat se a být v těsné blízkosti.

O společnosti Zalando: 

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 35 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.